آیبز اپل بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۱ اپ استور را معرفی کرد - آی بز

اپل ساعاتی پیش بهترین‌های اپ استور خود را در سال ۲۰۲۱ انتخاب کرد. در همین راستا ۱۵ اپلیکیشن و بازی برتر توسط تیم تحریریه‌ی اپ استور به دلیل کیفیت، فناوری نوآورانه، طراحی خلاقانه و تأثیر فرهنگی‌ مثبتشان انتخاب شده‌اند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در ارتباط با برترین‌های امسال اعلام کرد: «توسعه‌دهندگانی که در سال ۲۰۲۱ جزو بهترین‌های اپ استور معرفی شدند، انگیزه و دیدگاه خود را برای ارائه‌ی بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال به کار گرفتند و خلاقیت و اشتیاق میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را برانگیختند. این توسعه‌دهندگان برجسته موفق شدند تا از فناوری‌ اپل نوآوری‌های جالبی را خلق کنند و بسیاری از آن‌ها به تقویت حس عمیق با هم بودن ما در سال جاری کمک شایانی کرده‌اند.»

بازی آموزشی Toca Life World از Toca Boca، به‌عنوان اپلیکیشن سال آیفون اپل انتخاب شده است. این اپلیکیشن که برای کودکان طراحی شده به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دنیای خود را بسازند و در داستان‌های خود را زندگی کنند. کودکان می‌توانند قدم در زندگی Toca بگذارند و هر کاری که دوست دارند را انجام دهند. طیف گسترده‌ای از مکان‌های مختلف مثل سالن آرایش، مرکز خرید، رستوران، آپارتمان و غیره در بازی وجود دارند که کودکان قادرند از آن‌ها دیدن کنند و یک سری ماموریت‌های خاص را با ده‌ها شخصیت دوست‌داشتنی را پشت سر بگذارند و تجربه‌ی لذت‌بخشی از این بازی داشته باشند.

اپلیکیشن LumaFusion هم به‌عنوان اپلیکیشن سال آیپد اپل انتخاب شد. این اپ جزء بهترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش ویدیو با موبایل است که با ویژگی‌های جذاب و رابط کاربری جدید توانسته تبدیل به بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو برای کاربران آیفون و آیپد شود. یکی از ویژگی‌های جدیدی که در این اپلیکیشن به چشم می‌خورد قابلیت ایجاد keyframe است که این قابلیت تنها در نرم‌افزارهای اختصاصی ادیت ویدیو مثل پریمیر فعال است اما با Luma این ابزار تخصصی ویرایش را در آیپد در اختیار خواهید داشت. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا افکت‌های متنوعی خلق کنید و ویرایش ویدیو حرفه‌ای را در آیفون یا آیپد خود تجربه کنید. از قابلیت‌های منحصر به فرد این اپ می‌توان به تنظیم رزولوشن، فریم ریت، کیفیت و فرمت ویدیوها اشاره کرد.

اپ استور 2021

بازی چند نفره‌ی نبرد آنلاین League of Legends: Wild Rift، عنوان بازی سال آیفون را به دست آورد و بازی MARVEL Future Revolution انتخاب اپل برای بازی سال آیپد بود. اپل همچنین اپلیکیشن و بازی سال مک، اپلیکیشن سال اپل TV و بازی سال سرویس اپل آرکید را به شرح زیر انتخاب کرد.

اپل همچنین «Connection» را به‌عنوان مجموعه‌ای از برنامه‌ها و بازی‌هایی شناسایی کرده که افراد را به روش‌های معناداری گرد هم می‌آورد و آن را به‌عنوان ترند سال معرفی کرد. این غول فناوری آمریکایی با در نظر گرفتن این ترند، از بعضی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های که در زندگی کاربران تأثیر مثبتی گذاشته‌اند تمجید کرده که این اپ‌ها شامل Among Us! ،Bumble ،Canva ،EatOkra و Peanut می‌شوند.

شما از کدام یک از این اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های منتخب سال ۲۰۲۱ اپ استور استفاده می‌کنید؟

منبع: Macrumors

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.