آیبز رتچت و کلنک جدید برای پلی‌استیشن ۵ معرفی شد - آی بز

استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک فقط هم مشغول ساخت قسمت بعدی بازی اسپایدرمن نیست. سونی در مراسم رونمایی بازی‌های پلی‌استیشن ۵، از قسمت جدید سری بازی‌های «رتچت و کلنک» برای این کنسول رونمایی کرد. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در عین این که گیم‌پلی همیشگی این مجموعه را در خود دارد، به بهترین شکل ممکن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید کنسول پلی‌استیشن ۵ را به تصویر کشیده است.
گیم‌پلی Ratchet & Clank: Rift Apart به‌خوبی‌ ظرفیت‌های سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵ را به تصویر کشیده است.
نکته‌ی جالب در روند بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، استفاده از قابلیت‌های جدید اس‌اس‌دی و پهنای باند بالای حافظه‌ی سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵، برای تغییر دنیای بازی در لحظه است. بازی قصه‌ای حول بعدهای مکانی مختلف تعریف می‌کند و این موضوع، در گیم‌پلی آن هم لحاظ شده است. رتچت و کلنک با استفاه از دروازه‌های مختلفی بدون وقفه و در لحظه به دنیاهای مختلف و بزرگ سفر می‌کنند. ظاهرا رتچت قدرت ساخت دروازه‌های مکانی را هم کسب می‌کند، چون این قابلیت در سلاح‌های عجیب و غریب Ratchet & Clank: Rift Apart هم استفاده شده است و به کمک آن، رتچت دروازه‌هایی در محیط می‌سازد و دنیایی که مقابلش قرار دارد را به سمت خود می‌کشد.
زمان عرضه‌ی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart مشخص نیست. از طرفی هم استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز مشغول آماده‌سازی بازی Spider-Man: Miles Morales برای عرضه‌ی همزمان با پلی‌استیشن ۵ است، در نتیجه تصور می‌کنیم عرضه‌ی رتچت و کلنک جدید برای زمانی دیرتر برنامه‌ریزی شده باشد. با این حال، عرضه‌ی زودتر بازی هم چندان غافلگیرمان نمی‌کند.
می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از بازی را در ادامه ببینید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 449 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها