آیبز آپدیت‌های عظیم No Man’s Sky ادامه دارند؛ Origins بازی را دگرگون می‌کند - آی بز

نه‌تنها گیم‌پلی بازی No Man’s Sky ماجرا و سفر عظیمی را برای بازیکنان در جهانی ناشناخته مهیا می‌کند، بلکه عرضه‌ی خود این اثر هم در گذر زمان همانند یک سفر بزرگ بوده است؛ سفری که با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده است. جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده از بازی No Man’s Sky قصد دارد در مسیر رو به رشد بازی با اضافه کردن ویژگی‌های جدید عمق و گستردگی بیشتری به آن بدهد.
همان‌گونه که تریلرها و وعده‌ها و سخنان سازندگان این اثر قبل از انتشار بازی No Man’s Sky همگی را چشم‌انتظار این بازی جاه‌طلبانه کرده بود، با عرضه‌ی بازی اصلی بسیاری از طرفداران به یک‌باره ناامید شدند؛ چراکه اثر اصلی تفاوت زیادی با بسیاری از وعده‌های مختلف و جاه‌طلبانه سازندگان داشت. شدت این مسأله به‌قدری بود که در اوایل اعتراضات بسیاری انجام شد و برخی از طرفداران به خاطر برطرف نشدن وعده‌ها، خواهان بازپس‌گیری پول خود شدند.
به‌روزرسانی جدید Origins تمام و کمال کهکشان‌ها را بزرگتر می‌کند و تغییر می‌دهد، بدون اینکه سازه‌های قبلی بازی‌کننده‌ها دست بخورند.
با این حال، همان‌طور که گفتیم، بازی No Man’s Sky در مسیر عرضه‌ی خود ماجراهای جالبی را پشت سر گذاشت. استودیوی مستقل Hello Games که وظیفه‌ی ساخت بازی را بر عهده داشت، با وجود اینکه نتوانست در زمان عرضه بازیکنان را خوشحال کند، اما پا پس نکشید و به‌مرور به تعهدات خود عمل کرد. از زمان عرضه تا به حال که چند سال سپری شده، به‌روزرسانی‌های مختلف و بزرگی برای بازی No Man’s Sky منتشر شده که هر کدام تغییرات بسیاری را در بازی ایجاد کرده و آن را به اثر وعده داده‌ شده نزدیک یا حتی گاهی فراتر برده است. پشتیبانی خوب سازندگان و عرضه‌ی این به‌روزرسانی‌ها به‌مرور باعث شده تا دیدگاه‌ها دوباره به‌سوی بازی بازگردد و بسیاری همانند زمان قبل از انتشار اثر، مشتاق تجربه‌ی No Man’s Sky باشند.

به‌روزرسانی جدید بازی که با نام Origins منتشر شده، قدم مثبت دیگری در این مسیر برداشته و چیزهای بسیاری را به بازی اضافه کرده که آن را بسیار بزرگتر و عمیق‌تر ساخته است. در این به‌روزرسانی، سیاره‌های جدیدی به منظومه شمسی موجود در بازی اضافه شده‌اند که فرصت کاوش در جهان‌های کشف‌نشده‌‌ی عمیق تازه‌ای را به مخاطب می‌دهد. گونه‌های جانوری و گیاهی جدیدی به بازی افزوده شده که تنوع بیش‌تر و غنی‌تری به بازی اضافه کرده است؛ تنوع آب و هوایی و گستردگی حجم بیشتر ابرها در آسمان بازی یکی دیگر از تغییرات است.
علاوه بر آن، سازندگان هم رابط کاربری را دگرگون کرده‌ و همچنین حالت عکاسی را بسیار پیشرفته‌تر کرده‌اند تا مخاطبان بتوانند با افکت‌های مختلف از محیط بازی عکس‌های دلخواهی بگیرند. یکی دیگر از چیزهای جالب اضافه شده، مکان‌های قدیمی و عظیم‌الجثه‌ای است که در آن قصه‌های تاریخی و ادبی زیادی از تمدن‌های بیگانه درون بازی پنهان شده است تا بتوانید آن‌ها را کشف کنید. علاوه بر اضافه شدن گونه‌های جدید جانوری، رفتار بعضی از این گونه‌ها بهبود یافته و بهتر شده است. حتی جزئیات گرافیکی بعضی از مناظر بازی هم بهبودهایی داشته‌. علاوه بر آن، می‌توان اضافه شدن افکت‌هایی مانند رعدوبرق و گردباد را از دیگر ویژگی‌های جدید آن در نظر گرفت.
این‌ها همه اندکی از جزئیات کامل این به‌روزرسانی است که قصد دارد تجربه‌ی مخاطبان بازی No Man’s Sky را به طرز قابل‌توجهی بهبود ببخشد. بازی No Man’s Sky به همراه این به‌روزرسانی تازه منتشرشده، در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.
تریلر و تصاویر آپدیت Origins بازی No Man’s Sky را در ادامه ببینید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 420 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها