آیبز ۵ مدل کاپشن پفی زنانه و جذاب،‌ برای استایل‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ - آی بز

از سال گذشته، مدل‌های متنوع کاپشن زنانه یک بار دیگر با جدیت بیشتری به مد پاییز و زمستان بازگشتند. انواع مدل کاپشن پفی زنانه با گرما و راحتی بی‌نظیر و در عین حال جذاب و خوش‌استایل، یکی از همین بازگشت‌های موفقیت‌آمیز است.
از کاپشن‌های پفی زنانه‌ی مشکی و ساده گرفته تا کاپشن‌های نقره‌ای رنگ مدرن، امسال هم بار دیگر در مد پاییز و زمستان ۲۰۲۰ خودنمایی می‌کنند. اما چطور با پوشیدن کاپشن، آن هم کاپشن پفی، یک استایل جذاب و خاص بسازیم؟
در این مطلب انواع کاپشن‌های پفی زنانه و بهترین استایل‌ها، برای ست کردن با این کاپشن‌ها را می‌بینیم.
کاپشن پفی زنانه‌ی مشکی

اگر دنبال یک مدل خاص و جذاب و در عین حال مینیمال و ساده هستید، سراغ کاپشن مشکی رنگ بروید. این کاپشن‌ها با هر استایل و رنگی ست می‌شوند. می‌توانید با این کاپشن و شلوار جین، بافت و نیم‌بوت مشکی یک استایل سر تا پا تیره‌ی زمستانی بسازید؛ یا در برخی بخش‌های استایل‌تان از کمی رنگ تند و جیغ (مثلا یک پلیور زرد یا قرمز) استفاده کنید تا تیپ‌تان جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر شود.
کاپشن پفی زنانه‌ی مشکی را با دامن میدی و بوت‌های بلند پاشنه‌دار، برای استایل زمستانی ست کنید.

کاپشن پفی زنانه‌ی رنگی

اگر استایل شخصی شما پر از رنگ‌های خاص و متنوع است، برای استایل زمستانی‌تان این مدل کاپشن پفی زنانه را از دست ندهید! کاپشن‌های پفی رنگارنگ زنانه از جذاب‌ترین آیتم‌های استایل‌های خیابانی هستند. رنگ‌های نارنجی، زرد، صورتی، قرمز و آبی روشن همان چیزی است که می‌تواند استایل شما را کاملا متفاوت و البته بسیار جذاب‌تر کند. آن‌ها را در زمینه‌ی رنگی خنثی و ترجیحا تیره به کار ببرید تا به مرکز استایل شما تبدیل شوند.
شلوارهای جین جذب مشکی زنانه، بوت مشکی و تی‌شرت و یا بافت مشکی همان چیزی است که یک کاپشن پفی رنگی را کامل می‌کند.

کاپشن پفی زنانه با رنگ‌های طبیعی

برای یک استایل لطیف و مینیمال زمستانی، سراغ کاپشن‌هایی با رنگ‌های طبیعی و خنثی یا ملایم بروید؛ مانند کرم، خاکی یا صورتی خیلی کم‌رنگ. این مدل کاپشن پفی زنانه برای استایل‌های روزمره‌ی ملایم، بهترین انتخاب هستند.
آن را با شلوار جین آبی زنانه یا یک دامن جین شیک ست کنید. همچنین تی‌شرت‌های زنانه‌ی طرح‌دار نیز برای ست کردن با این مدل کاپشن مناسبند.
کاپشن پفی زنانه‌ی نقره‌ای و مدرن

رنگ نقره‌ای یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌های مد پاییز و زمستان امسال است! این رنگ می‌تواند هر استایلی را در یک چشم به هم زدن به یک تیپ مد روز و مدرن تبدیل کند. رنگ نقره‌ای در اکسسوری‌ها، بوت، نیم‌بوت و همچنین کاپشن زنانه‌ی زمستانی به کار رفته است. برای اینکه کاپشن شما در مرکز توجه استایل‌تان قرار بگیرد، سعی کنید بقیه‌ی بخش‌های تیپ زمستانی‌تان را تا حد ممکن ساده و شیک نگه دارید.
مدل کاپشن پفی زنانه نقره‌ای به زیبایی با استایل‌های سیاه و سفید ست می‌شود. شلوار جین دم‌پا، تی شرت ساده و کتانی بهترین انتخاب‌ها برای کامل کردن یک استایل با کاپشن نقره‌ای زنانه هستند.
کاپشن پفی زنانه‌ی بلند

نه تنها کاپشن‌های پفی زنانه بلند یکی از انتخاب‌های شیک و جذاب و جوان‌پسند برای استایل زمستانی هستند، بلکه برای یک هوای سرد و برفی بهترین و گرم‌ترین انتخابند.
به طور کلی کاپشن مدل پفی بلند زنانه، یکی از مدهای پیشروی زمستانی به شمار می‌رود و اگر به دنبال ساختن یک استایل مناسب مهمانی با این مدل کاپشن هستید، آن را با پیراهن زمستانی و کفش یا بوت پاشنه‌دار ست کنید.
برای ساختن یک استایل روزمره‌تر می‌توانید این مدل کاپشن را با شلوار چرم زنانه و بافت یقه اسکی بپوشید.
منبع: thetrendspotter

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 497 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 27 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها