آیبز ۱۳ مد جدید زنانه برای پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ - آی بز

مد پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ هم مثل تابستان امسال پر از اتفاقات هیجان‌انگیز است؛ از مدل‌های پیراهن زنانه، بارانی و استایل‌های روزمره‌ی خاص تا یک مد خیلی متفاوت و کمی عجیب برای زیورآلات.
خبر خوب این است که خیلی از مدهای پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تکرار مدهای سال‌های پیش هستند. پس شاید نیاز نباشد کمدتان را زیر و رو کنید و از نو بسازید؛ کافی است تکه‌های کاربردی و لباس‌های همیگشی پاییزی را بردارید و با همان‌ها یک تیپ پاییزی دخترانه و زنانه‌ی مد ۲۰۲۰ بسازید.
البته در این بین برخی مدل‌های مد پاییزی ۲۰۲۰ هم کاملا جدید و جذاب هستند؛ مدل‌هایی که برای خریدنشان نمی‌توانید صبر کنید!

در هر حال اواخر شهریور بهترین موقع برای این است که نگاهی به مدهای پاییزه‌ی سال بیندازید، در بهترین زمان خرید‌ فصل را انجام دهید و کمد لباس‌هایتان را کم کم برای هوای پاییزی آماده کنید.

۱. سرشانه‌های خاص
سرشانه‌های خاص، پف‌دار، برجسته و اپل‌دار از سال‌های گذشته دوباره به مد پاییز ۲۰۲۰ برگشته است؛ اتفاقی که انتظار می‌رفت امسال هم تکرار شود.
برخی از طراحان امسال با جسارت بیشتری این سرشانه‌ها را به نمایش گذاشته‌اند. مدل‌های مخروطی، مثلثی تیز، مربعی و گرد از جمله فرم‌هایی است که برای طراحی سرشانه طبق مد پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به کار می‌رود.

۲. بوهمین شیک
مدل استایل بوهو یا بوهمین، برگرفته از استایل کولی‌های آمریکایی و اروپایی است؛ استایلی که بیشتر آن از المان‌های طبیعی ایده گرفته شده و در آن از رنگ‌های حنثی و زمینی نیز استفاده می‌شود.
استایل‌های بوهمین، معمولا در ذات خود کمی شلوغی و به هم ریختگی دارند. اما مد پاییز ۲۰۲۰ برای این استایل تعریف جدیدی دارد؛ بوهمین شیک. این تعریف جدید شامل دوخت‌های تمیز و منظم و استفاده از طرح‌های شلوغ سبک بوهو در کنار فرم‌های ساده و تمیز است.
برندهای Cloe و Celine در طراحی‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خود به خوبی این استایل را به نمایش گذاشته‌اند.

۳. استایل موتورسواری
استایل‌های موتورسواری دهه‌ی ۴۰ از مدهای پاییزی دیگری هستند که در سال ۲۰۲۰ بازگشته‌اند.
کت کوتاه و کاپشن زنانه، شلوار و بوت‌های زیر زانوی چرم مشکی از آیتم‌هایی هستند که در استایل‌های موتورسواری به کار می‌روند. این آیتم‌ها جذاب و در عین حال راحت و کاربردی هستند.
بسیاری از برندها از بندی تا لویی ویتون و دیور این استایل را در نمایش‌های شوی مد پاییز و زمستان امسال به کار برده‌اند.

۴. لباس‌های چین‌چین
فرم چین‌چین در جلوی بلوز و شومیز از آن ترندهایی است که هر استایلی را ظریف و زنانه نشان می‌دهد.
مدل شومیز زنانه با آستین چین‌دار یا بخش جلوی چین‌خورده از مدهای پاییز ۲۰۲۰ است که به راحتی می‌تواند در یک استایل مهمانی جذاب به کار برود.

۵. رنگ نقره‌ای
ظاهرا پاییز امسال باید حسابی بدرخشید! پارچه‌های نقره‌ای براق از آن مدهای لاکچری پاییز امسال هستند که به ویژه در انواع پیراهن زنانه به کار می‌روند.
پارچه‌های مش، لمه، پولک‌دوزی و کریستال‌دوزی شده با رنگ نقره‌ای براق و درخشان در طراحی انواع پیراهن مجلسی پاییز ۲۰۲۰ از سوی برندهایی مانند بربری به کار رفته‌اند.

۶. شنل
استفاده از شنل بیشتر از یک مد گذاراست؛ شنل‌ها یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های پاییزی، راحت، شیک و خوش‌فرم و مناسب برای انواع اندام‌ها هستند.
شنل را می‌توانید به راحتی در هر استایل و تیپ پاییزی و زمستانی زنانه جای دهید. اگر می‌خواهید استایل شما کمی بیشتر حالت رسمی و مجلسی پیدا کند یا فرم اندام شما زیباتر دیده شود، حتما روی شنل از یک کمربند پهن استفاده کنید که خودش هم یکی از مدهای سال ۲۰۲۰ است.

۷. بارانی ماتریکسی
بارانی زنانه‌ی چرم بلند مشکی از مدهای ماتریکسی است که این پاییز می‌تواند به کمد لباس‌های شما راه پیدا کند.
برندهای میومیو و فندی این ترند را با آرایش‌های جذاب، خط چشم گربه‌ای و سایه‌ی اسموکی به نمایش گذاشته‌اند. نمونه‌ای از این مد ماتریکسی را می‌توانید در استایل جیجی حدید ببینید.

۸. سبک بلوک رنگی
ترکیب رنگ‌های جذاب و متناسب یا مکمل روی پارچه‌های بدون طرح در یک استایل، با نام سبک بلوک رنگی شناخته می‌شود.
ترکیب رنگ‌های خیره‌کننده کنار هم مثل بنفش، قرمز و صورتی در یک استایل را می‌توانید در مد پاییزی ۲۰۲۰ برندهای سن لورن و آلبرتا فرتی ببینید.

۹. ریش‌ریش بلند و پُر
مدل‌های ریش‌ریش در انواع اکسسوری به ویژه گوشواره و کیف دستی در سال‌های پیش با استقبال خوبی همراه شد. در نتیجه پاییز امسال پیراهن، دامن، تی‌شرت و بلوز هم با پارچه‌های ریش‌ریش پا به مد گذاشته‌اند.
حضور پارچه‌های ریش‌ریش در استایل شما به سرعت می‌تواند روی مد بودنتان را به نمایش بگذارد و البته این مدل‌ها بسیار جذاب و خاص هم هستند.

۱۰. لباس‌های پف‌دار عروسکی
دامن‌ها  و پیراهن‌های بچگانه‌تان را به یاد می‌آورید؟ پیراهن‌های پفی مد پاییز ۲۰۲۰ دقیقا از همان‌ها الهام گرفته‌اند.
برای مهمانی‌های این پاییز و زمستان می‌توانید از این مدل پیراهن‌ها ایده بگیرید و سراغ مدل‌های پیراهن و دامن زنانه چین‌چین پف‌دار بروید.

۱۱. مخمل مشکی
پارچه‌ی مخمل سال گذشته هم در مد پاییز و زمستان به نمایش گذاشته شده بود. پارچه‌های مخمل لطیف، شیک و زنانه هستند.
امسال بسیاری از برندها مانند شانل و سلین، از پارچه‌ی مخمل مشکی در طراحی انواع پیراهن زنانه‌ی پاییزی و زمستانی استفاده کردند و نشان دادند چطور با استفاده از پارچه‌ی مخمل مشکی می‌توان جذابیت یک پیراهن ساده را تا دو برابر افزایش داد.
پوشیدن پیراهن‌های زنانه‌ی مخمل تیپ پاییزی شما را شیک و کلاسیک می‌کند.

۱۲. کت ماکسی
کاپشن‌های بلند از مدهای سال گذشته برای پاییز و زمستان بودند. این مد امسال به کت، بارانی و پالتو هم رسیده است.
برندهای والنتینو و لووی با طراحی کت‌ها و پالتوهای ماکسی یک استایل شیک و خیره‌کننده و در عین حال محکم و قوی زنانه را به نمایش گذاشتند.

۱۳. چهارخانه‌ی ریز
مد پاییز و زمستان بدون طرح‌های چهارخانه بی معناست و به جرات می‌توان گفت هیچ ران‌وی پاییزی و زمستانی بدون یک مد چهارخانه اتفاق نمی‌افتد.
پارچه‌های چهارخانه‌ی ریز در مد پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بیشتر مورد توجه طراحانی چون ژیوانشی و گوچی قرار گرفت و به این ترتیب کت، بارانی و پیراهن‌های زنانه با طرح چهارخانه امسال هم روی صحنه‌ی مد از چشم دور نماند.
منبع: VOGUE

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : سلامت و زیبایی تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها