آیبز گلکسی S21 اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد - آی بز

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) گوشی‌های سری گلکسی S21 رسما معرفی خواهند شد. حالا طبق اعلام یکی از افشاگران، گلکسی S21 اولترا مانند نسل قبلی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی در ماژول دوربین این گوشی اثری از سنسور ToF نخواهد بود.
گفته می‌شود این سنسور در مقایسه با نسل قبلی ۱۲ درصد حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد.
دوربین اصلی گلکسی S21 اولترا اگرچه مبتنی بر رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی است، ولی حالا به جای سنسور ISOCELL Bright HM1 از سنسور جدید ISOCELL HM3 بهره می‌برد که گفته می‌شود ۱۲ درصد حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد. با توجه به این مشخصه، سنسور مذکور می‌تواند جزئیات بیشتری را ثبت کند و در محیط‌های کم‌نور هم قادر به ثبت عکس‌های بهتری خواهد بود.
همچنین سامسونگ برای این گوشی تصمیم گرفته به جای سنسور ToF از تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری استفاده کند. باید خاطرنشان کنیم گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم به جای سنسور ToF از قابلیت فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد که می‌تواند سرعت و کیفیت فوکوس را بهبود ببخشد. گفتنی است طبق بسیاری از نقد و بررسی‌های گلکسی اس ۲۰ اولترا، سنسور ToF این گوشی چندان کاربردی نیست و به همین خاطر احتمالا از این گوشی استقبال می‌شود.

منبع: GSM Arena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 18 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها