آیبز گلکسی فولد ۲ از دو باتری با مجموع ظرفیت ۴۳۶۵ میلی‌آمپری بهره می‌برد - آی بز

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی فولد ۲ به زودی معرفی می‌شود و حالا می‌توانیم به ظرفیت باتری این گوشی اشاره کنیم. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، این گوشی از دو باتری با مجموع ظرفیت ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و نسل قبلی دارای باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بود.
طبق سندهای فاش شده، این دو باتری دارای ظرفیت ۲۲۷۵ و ۲۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت هستند و برای مقایسه باید بگوییم باتری‌های گلکسی فولد از ظرفیت ۲۱۳۵ و ۲۲۴۵ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند.
اگرچه گوشی گلکسی فولد گجت بی‌نقصی محسوب نمی‌شود، ولی با وجود داشتن دو نمایشگر و ۶ دوربین، عمر باتری مناسبی را ارائه می‌کند. اما آیا نسل بعدی این گوشی می‌تواند چنین قابلیتی داشته باشد؟

باید خاطرنشان کنیم گلکسی فولد ۲ ظاهرا از لحاظ اندازه بدنه تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خود است و به همین خاطر سامسونگ نمی‌تواند از باتری بسیار بزرگ‌تری استفاده کند. از طرف دیگر تفاوت ظرفیت حدودا ۱۵ میلی‌آمپر ساعت این دو گوشی اصلا تفاوت قابل توجهی نیست و بنابراین سامسونگ با بهینه‌سازی بهتر و تعبیه تراشه کم‌مصرف می‌تواند عمر باتری را افزایش دهد.
از طرف دیگر، گفته می‌شود گلکسی فولد ۲ از نمایشگر LTPO بهره می‌برد که این تکنولوژی می‌تواند منجر به کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف انرژی شود. روی هم رفته، باید ببینیم عمر باتری گوشی تاشو گلکسی فولد ۲ چه حرفی برای گفتن دارد و آیا می‌تواند نظر خریداران را جلب کند یا نه.
منبع: Sam Mobile

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها