آیبز کارخانه ولوو در چین از انرژی پاک استفاده خواهد کرد - آی بز

تمام قدرت موردنیاز برای تولید خودروهای ساخت ولوو در بزرگترین کارخانه این شرکت در چین از این پس توسط انرژی خورشیدی، بادی یا برق آبی تامین خواهد شد، چون این شرکت در تلاش است تا میزان انتشار آلودگی دی‌اکسید کربن را تا ۱۱۰۰۰ تن در سال کاهش دهد.
این اقدام در کارخانه چنگدو باعث می‌شود ترکیب برق تجدیدپذیر در شبکه تولیدی این شرکت تا ۸۰ درصد افزایش یابد و انرژی مورد نیاز کارخانه از طریق منابع سازگار با محیط زیست تامین شود.
طبق یک قرارداد جدید، حدود ۶۵ درصد از برق این کارخانه از روش برق آبی تامین می‌شود، در حالی که مابقی آن از منابع انرژی خورشیدی، بادی و دیگر منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد.

خاویر وارلا، رئیس عملیات صنعتی و کیفی ولوو گفته است:
هدف ما کاهش اثرات آلودگی کربن از طریق اقدامات محسوس است. تضمین یک منبع الکتریکی کاملا تجدیدپذیر برای بزرگترین کارخانه ما در چین نقطه عطف مهمی بوده و نشانگر تعهد ماست.
این شرکت سوئدی اقدامات جدیدی در کارخانه‌های جهانی خودش به عنوان بخشی از برنامه تغییرات آب و هوایی که در اواخر سال گذشته آغاز شد، به اجرا در آورده ‌است.
علاوه بر موارد گفته شده، ولوو همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۵۰ درصد از خط تولیدش را به خودروهای تمام الکتریکی اختصاص دهد و بقیه آن‌ها نیز هیبریدی باشند.
منبع: autocar

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.