آیبز هواوی واچ GT 2 پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند - آی بز

حدود یک سال قبل ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 معرفی شد و حالا این شرکت می‌خواهد از نسل جدید این ساعت به نام واچ GT 2 پرو رونمایی کند که البته تفاوت زیادی هم با مدل قبلی ندارد.
یکی از افشاگران به نام Roland Quandt دو تصویر رندر از این ساعت منتشر کرده و مشخصات کلیدی آن را هم افشا کرده است. به گفته او، هواوی واچ GT 2 پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که این مشخصه در نسل قبلی دیده نمی‌شود. همان‌طور که گفتیم، از لحاظ طراحی و دیگر مشخصات این گجت تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و همچنان شاهد نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی اولد با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ خواهیم بود.

او می‌گوید این ساعت هوشمند از ۴ گیگابایت حافظه داخلی، چیپ GPS و باتری ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که این یعنی با هر بار شارژ می‌تواند حدود ۱۴ روز انرژی لازم را تأمین کند. روی هم رفته پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مهم‌ترین تفاوت این ساعت با مدل قبلی به حساب می‌آید ولی باید خاطرنشان کنیم که مهم‌ترین مشکل GT 2 مربوط به نرم‌افزار آن بود.
سیستم‌عامل Lite OS هواوی در مقایسه با WearOS و تایزن سامسونگ حرف زیادی برای گفتن ندارد. علاوه بر این باید به مشکلات مربوط به سازگاری اپلیکیشن‌های ثالث مربوط به تندرستی هم اشاره کنیم. هنوز معلوم نیست که آیا هواوی این مشکلات ساعت را برطرف کرده یا اینکه قرار است بار دیگر با مشکلات قدیمی مواجه شویم.
در هر صورت به گفته‌ی این افشاگر، هواوی واچ GT 2 پرو طی هفته‌های آینده با قیمت ۲۸۰ یورو (۳۳۱ دلار) روانه‌ی بازار آلمان می‌شود. هنوز درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه این ساعت در دیگر کشورها اطلاعاتی منتشر نشده است.
منبع: Android Authority

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها