آیبز هواوی از ساعت پورشه دیزاین GT 2 و عینک x Gentle Monster Eyewear II رونمایی کرد - آی بز

ساعت پورشه دیزاین GT 2
هواوی امروز با برگزاری مراسمی از محصولات مختلفی رونمایی کرد. بعد از رونمایی گوشی‌های جدید خانواده‌ی میت ۴۰، این شرکت چینی از نسخه‌ی پورشه دیزاین ساعت هوشمند GT 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید در واقع نسخه‌‌ی خاص‌تری از ساعت GT 2 Pro است که این شرکت با همکاری طراحان پورشه دیزاین تولید کرده است.
به‌نظر می‌رسد که تفاوتی در سخت‌افزار این ساعت با ساعت GT 2 Pro وجود نداشته باشد و تنها در طراحی خارجی این ساعت به دلیل استفاده از بدنه و بندی از جنس تیتانیوم دارای ظاهری اسپورت‌تر در مقایسه با GT 2 Pro است. هواوی قصد دارد که این ساعت را با یک واچ فیس مخصوص پورشه دیزاین عرضه کند تا در نگاه اول خاص بودن این نسخه از ساعت هوشمند هواوی مشخص شود.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری ساعت پورشه دیزاین GT 2 دارای نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به بهره‌مندی از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، بلوتوث ۵٫۱، قابلیت GPS، قابلیت‌های مختلف برای سنجش سلامت قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در خون کاربر، پشتیبانی از شارژر بدون سیم و عمر باتری ۱۴ روزه اشاره کرد.
از دیگر قابلیت‌های جذاب این پوشیدنی هوشمند می‌توان به حالت در نظر گرفته شده برای ورزش گلف اشاره کرد که با بررسی عملکرد شما در هنگام انجام این ورزش، همانند یک مربی ورزشی نکاتی را برای بهبود در این ورزش به شما نشان خواهد داد. از دیگری قابلیت‌های این ساعت می‌توان به ۱۰۰ حرکت ورزشی، بررسی کیفیت خواب و میزان استرس و فشار سنج داخلی برای سنجش تغییرات ناگهانی در فشار هوا و نمایش نوتیفیکشن‌های هشدار در رابطه با وضع هوا اشاره کرد.
هواوی قصد دارد که این نسخه‌ی پرمیوم را با قیمت ۶۹۵ یورو (در حدود ۸۲۰ دلار) در اروپا عرضه کند.
عینک هواوی x Gentle Monster Eyewear II
هواوی در مراسم امروز از عینک x Gentle Monster Eyewear II  هم رونمایی کرد. این عینک جدید نسل جدید عینکی است که هواوی در سال گذشته همراه با رونمایی از تلفن‌های همراه P30 از آن رونمایی کرده بود. هواوی در ماه آگوست (مرداد ماه) از این عینک جدید در کشور چین رونمایی کرده بود. اما به ‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد ک عینک جدید خود را در سرتاسر جهان عرضه کند.
هواوی این عینک را در همکاری برند لباس Gentle Monster کره ساخته است. از جمله قابلیت‌های این عینک جدید می‌توانیم به فریم نازک‌تر آن، وزن کمتر و عرضه با کیف جدید برای حمل اشاره کنیم.

هواوی در این عینک از دو اسپیکر در قسمت دسته‌های آن استفاده کرده است تا کاربران بتوانند در زمان استفاده از این عینک به آهنگ‌های دلخواهشان گوش بدهند یا به تماس‌های گرفته شده را جواب بدهند. البته هواوی در این عینک دو اسپیکر هم برای کاهش نویز محیط قرار داده است و با توجه به استفاده از دیافراگرام‌های بزرگتر کیفیت اسپیکر‌های این عینک را افزایش داده است.
کاربران می‌توانند در هنگام استفاده از این عینک با استفاده از لمس فریم این عینک کارهای خود مانند تعویض آهنگ، پاسخ دادن به تماس‌ها و فعال‌سازی دستیار صوتی را انجام دهند. این عینک دارای عمر باتری ۵ ساعت در زمان پخش بدون  وقفه‌ی آهنگ و ۴۲ ساعت در زمان آماده به‌کار و متصل به تلفن همراه است.
هواوی قصد دارد که عینک x Gentle Monster Eyewear II را با قیمت ۲۹۹ یورو (در حدود ۳۵۰ دلار)  در اروپا عرضه کند.

منبع: XDA Developers
 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها