آیبز هدفون هواوی FreeBuds Studio با قابلیت حذف نویز معرفی شد - آی بز

هواوی در مراسمی که برگزار کرد در کنار رونمایی از تلفن‌های همراه میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و در نهایت نسخه‌ی پورشه دیزاین میت ۴۰، از هدفون بدون سیم رو گوشی خود به نام FreeBuds Studio رونمایی کرد.
از جمله قابلیت‌های این هدفون می‌توان به قابلیت حذف نویز به صورت فعال اشاره کرد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که هواوی در زمان توسعه‌ی این هدفون در نظر داشته تا با برند‌های معتبری در زمینه ساخت تجهیزات صوتی مانند بوز، سنهایزر و سونی به رقابت بپردازد.
این هدفون دارای بازو‌هایی از جنس استیل با ضخامت ۷ میلی‌متر است که گوشی‌های این هدوفن را که جنسی نرم دارند را در جای خود نگه داشته است. همانند هدفون سونی WH-1000XM4، هواوی گوشی‌های این هدفون را به‌صورت لمسی طراحی کرده است تا کاربران بتوانند با لمس کردن این قسمت‌ها برخی کارها مانند نگه داشتن یا پخش آهنگ یا عوض کردن آهنگ را انجام دهند. کاربران حتی می‌توانند با کشیدن انگشت خود به سمت بالا و پایین بر روی این گوشی‌ها، میزان حجم صدا را هم تغییر دهند.
از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، هدفون FreeBuds Studio دارای درایور‌های دینامیکی با اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متری است و از فایل‌های صوتی ۲۴-bit پشتیبانی می‌کند تا در زمان گوش دادن به آهنگ نهایت لذت را ببرید.

هواوی در این هدفون هم از چیپست کایرین A1 استفاده کرده است که شاهد استفاده از آن در ایربادز‌های بدون سیم FreeBuds Pro هم هستیم. با توجه به این موضوع، توانایی این هدفون در زمان پخش آهنگ و وحذف نویز باید بسیار خوب باشد. هواوی در رابطه با این هدفون ادعا کرده است که این هدفون توانایی رقابت با هدوفون‌هایی از برند‌هایی مانند بوز و سونی را دارد.
هواوی در این هدفون از فناوری ارتباطی بلوتوث ۵٫۲ و دو آنتن برای گسترش ارتباط استفاده کرده است. هواوی در رابطه با این هدفون جدید می‌گوید که کاربران می‌توانند در زمان استفاده از این هدفون به‌راحتی اتصال آن را از دستگاهی به دستگاه دیگر تغییر دهند. این هدفون به‌راحتی به دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز، اندروید، iOS و macOS متصل می‌شود.
هواوی در رابطه با عمر باتری این هدفون جدید گفته است که کاربران می‌توانند بدون وقفه به مدت ۲۴ ساعت با FreeBuds Studio به پخش آهنگ بپردازند. این شرکت همچنین گفته است که شارژ کردن این هدفون به‌مدت ۱۰ دقیقه باعث می‌شود که بتوانید در حدود ۸ ساعت با این هدفون آهنگ گوش دهید. البته هنوز نمی‌دانیم که عمر باتری این هدفون در زمان فعال بودن قابلیت حذف نویز چقدر خواهد بود. برای شارژ کردن این هدفون دارای پورت USB-C است.
با وجود اینکه مشخصات و قابلیت‌های استفاده شده در این هدفون جدید بسیار خوب به نظر می‌آیند اما باید ببینیم که این هدفون در زمان استفاده چگونه عمل خواهد کرد. آیا این هدفون می‌توانند که با هدفون‌های تولیدی توسط برند‌های بزرگی مانند بوز، سونی و سنهایزر رقابت کند یا نه.
هواوی این هدفون جدید را با قیمت ۲۹۹ یورو (در حدود ۳۵۰ دلار) در دو رنگ مشکی و طلایی از هفته‌ی آینده در اروپا عرضه خواهد کرد.

منبع: Android Authority

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 20 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها