آیبز مشخصات کلیدی گوشی‌های سری وان‌پلاس ۹ فاش شد - آی بز

روز گذشته خبری منتشر شد که در آن شاهد افشای شماره مدل و مشخصات کلیدی گوشی‌های وان‌پلاس ۹، وان‌پلاس ۹ پرو و احتمالا وان‌پلاس ۹ اولترا بودیم.
وان‌پلاس معمولا در سه ماه دوم هر سال از گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد تا معرفی از پرچم‌دارهای جدید این شرکت مدت زمان زیادی باقی مانده. اما با این حال روز گذشته خبری منتشر شد که در آن شاهد افشای مشخصات وان‌پلاس ۹ و مدل‌های مختلف آن بودیم.
وان‌پلاس معمولا در کنار گوشی‌های پرچم‌دار خود، یک مدل پرو را هم راهی بازار می‌کند. اما گویا امسال علاوه بر دو مدل استاندارد و پرو، شاهد عرضه‌ی مدل اولترا هم خواهیم بود. شایعه‌ی عرضه‌ی مدل اولترا مدت‌ زمان زیادی است که سر زبان‌ها افتاده و انتشار ۵ شماره مدل مختلف (یک شماره برای وان‌پلاس ۹، سه شماره برای مدل پرو و ترکیب‌های سخت‌افزاری مختلف آن و یک شماره‌ی دیگر برای محصولی نامشخص)، به این شایعه تا حد زیادی دامن زده. شماره‌ مدل منتشر شده به شرح زیر است؛

وان‌پلاس ۹: LE2110
وان‌پلاس ۹ پرو: LE2117 ،LE2119 و LE2120
وان‌پلاس ۹ ( با مدلی نامشخص): LE2127

ترتیب اعداد به گونه‌ای است که هرچه دو رقم آخر بیشتر باشد، احتمالا گوشی قدرتمندتر خواهد بود. همان‌طور که می‌بینید، برای مدل استاندارد، دو رقم آخر ۱۰ و برای سه مدل پرو، دو رقم آخر ۱۷، ۱۹ و ۲۰ هستند. از آنجایی که دو رقم آخر مدل آخر ۲۷ است، بنابراین می‌توان انتظار داشت این محصول از دو سری دیگر بهتر باشد. همین موضوع هم احتمالا حضور مدل اولترا را قوت می‌بخشد.

اما در کنار انتشار شماره مدل این محصولات، مشخصات وان‌پلاس ۹ و مدل‌های مختلف آن هم فاش شده که از جمله مهم‌ترین آن باید به نمایشگری ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۵، بهره‌مندی از استاندارد ضد آب IP68، بلندگوهای استریو دوگانه و دوربین سلفی تعبیه شده درون حفره‌ی روی نمایشگر اشاره کرد. این حفره برخلاف گوشی‌های دیگر این شرکت، در مرکز گوشی تعبیه خواهد شد تا بدین ترتیب شاهد تنوعی در این زمینه باشیم.
علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود شارژر درون جعبه‌ی این گوشی‌ها ۶۵ واتی خواهد بود. یعنی همان شارژری که در حال حاضر با گوشی وان‌پلاس ۸ تی عرضه می‌شود. پشتیبانی از شارژر بی‌سیم ۴۰ واتی هم احتمالا در همه یا تعدادی از گوشی‌های این سری وجود خواهد داشت.
این‌طور که به نظر می‌رسد، وان‌پلاس می‌خواهد پرچم‌داران سری ۹ خود را در ماه مارس ۲۰۲۱ (بازه‌ی زمانی ۱۱ اسفند ۹۹ – ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) رونمایی کند. خبرهایی که قبلا منتشر می‌شده هم به همین ماه به‌عنوان تاریخ رونمایی از نماینده‌های وان‌پلاس اشاره داشته‌اند. با این حال چون فاصله‌ی زیادی تا آن زمان داریم، بهتر است فعلا اطلاعات منتشر شده را در حد یک شایعه بدانیم.

منبع: Notebookcheck

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 23 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها