آیبز مس افکت هنوز زنده است؛ قسمت جدید Mass Effect معرفی شد - آی بز

به گفته‌ی شرکت الکترونیک آرتز (EA)، قرار است نسخه‌ی جدید سری بازی‌های مس افکت ساخته شود. البته این قسمت جدید در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و جزئیاتی از آن منتشر نشده.
سری بازی‌های مس افکت آثاری خوش‌ساخت در سبک نقش‌آفرینی هستند. البته تنها سه قسمت اول این سری کیفیت بالایی دارند. جدیدترین نسخه‌ی این سری، لکه‌ی ننگی بر مجموعه بازی‌های محبوب مس افکت محسوب می‌شود. تمام بازی‌های سری مس افکت توسط استودیوی بایوویر ساخته شده‌اند. استودیوی بایوویر زمانی یکی از غول‌های ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی محسوب می‌شد اما مدتی است که اصلا حال و روز خوبی ندارد. دو اثر اخیر این استودیو، یعنی «مس افکت: آندرومدا» و «آنتم» بازخورد بسیار بدی از طرف بازیکنان و منتقدان دریافت کردند.

شرکت الکترونیک آرتز به مناسبت روز مس افکت که ۷ نوامبر است، از نسخه‌ی جدید سری بازی‌های مس افکت و بازسازی سه‌گانه‌ی اصلی این سری رونمایی کرده. البته هیچ جزییاتی از نسخه‌ی جدید بازی مس افکت وجود ندارد. مدیر استودیوی بایوویر بیان کرده این بازی توسط یکی از تیم‌های کهنه‌کار این استودیو در حال ساخت است.
قسمت جالب ماجرا این‌جاست که استودیوی بایوویر همین حالا در حال ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی‌های «عصر اژداها» است. هنوز حتی اسم نسخه‌ی جدید عصر اژدها مشخص نشده و نمی‌دانیم این بازی در چه زمانی عرضه خواهد شد اما استودیوی بایوویر ساخت یک بازی جدید را کلید زده. این که نسخه‌ی جدید سری‌های عصر اژدها و مس افکت بتواند استودیوی بایوویر را نابود کند یا به روزهای اوج بازگرداند اصلا مشخص نیست. البته با توجه به این که نسخه‌ی جدید عصر اژدها دو سال پیش معرفی شده، احتمالا این بازی زودتر عرضه شود و اصلا معلوم نیست برای انتشار نسخه‌ی جدید مس افکت نیاز است چند سال صبر کنیم.

تنها چیزی که در کنار جملات الکترونیک آرتز از نسخه‌ی جدید سری بازی‌های مس افکت داریم یک تصویر است که می‌توانید آن را با کیفیت اصلی ببینید.
منبع: وب‌سایت الکترونیک آرتز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 23 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها