آیبز عکس‌هایی که میلیون‌ها بار به نام شما دیده می‌شوند - آی بز

نظراتی که شما پس از خرید کالا از تجربه‌ی خرید خود ثبت می‌کنید نقش مؤثری در راهنمایی و هدایت سایر کاربران دیجی‌کالا دارند. همان‌طور که می‌دانید، شما می‌توانید تجربه‌ی خرید خود را به شکل متن، عکس و ویدیو با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در این صفحه ویژگی‌های یک عکس لایف‌استایل جذاب را با هم مرور خواهیم کرد.
مثل خودت عکس بگیر نه مثل ما
تقریبا تمام کالاهایی که در وبسایت دیجی‌کالا می‌بینیم به شکلی عکاسی شده‌اند که به آن عکس پشت‌سفید می‌گویند. این نوع عکاسی با هدف معرفی و نمایش بهتر ویژگی‌های واقعی کالا صورت می‌پذیرد. در این نوع عکاسی بازتاب و تأثیر رنگ‌ها و نور‌های اضافی از کالا حذف می‌شوند تا کمترین مغایرت بین عکس کالا و کالایی که به دست کاربر می‌رسد وجود داشته باشد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که شما هم برای عکاسی از کالایی که خریداری کرده‌اید از الگوی دیجی‌کالا پیروی کنید. بهترین عکسی که می‌تواند در قالب نظرات به کمک کاربران دیگر بیاید عکسی است که کالا را در شرایط واقعی استفاده نمایش دهد.
به‌عنوان مثال صندلی زیر را تصور کنید.

حالا بیایید با هم عکس‌هایی که کاربران از تجربه‌ی خود به اشتراک گذاشته‌اند را مرور کنیم.

عکس‌هایی که با تیک سبزرنگ مشخص شده‌اند ویژگی‌های زیر را دارند؛

به کاربران کمک می‌کنند تا استایل و دکوری که شما کالا را در آن استفاده می‌کنید با چیدمان منزل خودشان مقایسه کنند.
درک بهتری از اندازه‌ و مقیاس کالا به کاربران ارائه می‌دهند.
رنگ واقعی کالا را در زمان استفاده در محیط و در ترکیب با سایر رنگ‌ها نمایش می‌دهند.
نشان می‌دهند که هر کالا چطور می‌تواند نیاز کاربران دیگر را برطرف، زندگیشان را راحت‌تر یا ارزشی احساسی و زیبایی‌شناسانه به زندگی‌شان اضافه کند.
شرایط ایدئال استفاده از کالا و ظرفیت‌های هر کالا را به کاربران نمایش می‌دهند.

چطور از خریدهایتان عکس لایف استایل بگیرید؟
الگویی که در بالا معرفی کردیم به‌عنوان عکاسی لایف‌استایل شناخته می‌شود. با رعایت نکاتی که در زیر آمده‌اند می‌توانید یک عکس لایف‌استایل خوب بگیرید.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که کالا را از بسته‌بندی خرید خارج کنید، در موقعیت استفاده‌ی واقعی قرار دهید و سپس عکاسی کنید. به‌عنوان مثال از سرویس قابلمه روی گاز یا اپن آشپزخانه و از لوستر، تابلو، پرده و امثال آن پس از نصب عکاسی کنید.
نور در عکاسی مهمترین مؤلفه است؛ اما نه نور فلش مستقیم دوربین. در زمان عکاسی تمام چراغ‌ها را روشن و پرده‌ها را باز کنید. اگر قصد دارید از فلش دوربین استفاده کنید، یک نوار چسب را چند بار با دست خود لمس کنید تا مات شود و سپس آن ‌را روی فلش دوربین بچسبانید تا نور مستقیم به کالا تابیده نشود.
عکس‌هایی که شما در دیجی‌کالا بارگذاری می‌کنید در نقاط متفاوتی از پلتفرم دیجی‌کالا به نام کاربری شما به نمایش درخواهند آمد و مانند یک شبکه‌ی اجتماعی سایرین قابلیت لایک کردن یا نظر دادن درباره‌ی آن‌ها را خواهند داشت. به همین دلیل هر چقدر سلیقه‌ی بیشتری در عکس خود به خرج دهید بهتر است.

برای دیدن کالاهایی که منتظر عکس‌های لایف‌استایل دیدنی شما هستند دکمه‌ی زیر را کلیک کنید و همین حالا دست به دوربین شوید.
بخش نظرات حساب کاربری دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : عمومی تاريخ : 18 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.