آیبز شواهد بیشتری از تبلت تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold تب به دست آمد - آی بز

با پیشرفتی که سامسونگ طی این یکی دو سال در ساخت گوشی‌های تاشو داشته، هیچ بعید نیست که شرکت کره‌ای به ساخت تبلت‌ها هم تمایل نشان دهد. حتی به‌تازگی گزارشی هم منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ می‌خواهد از یک تبلت تاشو با نام گلکسی Z Fold تب رونمایی کند.

سال گذشته و بعد از اینکه سامسونگ از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کرد، خبرهای زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت قصد دارد فعالیت خود در این زمینه را گسترش داده و تبلت‌های تاشو را هم راهی بازار کند. امروز سامسونگ پتنتی را از محصولی در اندازه‌های یک تبلت به ثبت رساند که از آن به‌عنوان گلکسی Z Fold تب یاد می‌شود تا بدین ترتیب به شایعه‌ها پیرامون این موضوع بیشتر دامن زده شود.

Let’s Go Digital به‌عنوان یک منبع قابل اعتماد، به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده مبنی بر اینکه در تاریخ ۲۳ آوریل، پتنتی از سوی سامسونگ در دفتر ثبت اختراع اروپا به ثبت رسیده که نام محصول هم گلکسی Z Fold بود. متأسفانه در رابطه با جزئیات این محصول اطلاعات زیادی داده نشده اما تا حدی می‌توان متوجه شد که توضیحات مربوط به یک گوشی یا تبلت است و نه محصولی دیگر. سال گذشته سامسونگ نام تجاری «گلکسی Z Fold» و «Z Flip» را به ثبت رساند و در آن پتنت‌ها به صراحت به نام «گوشی هوشمند» اشاره شده بود.

اشاره نکردن به نوع این محصول می‌تواند به این معنا باشد که آنچه در برنامه‌های سامسونگ وجود دارد یک تبلت است؛ چون دلیلی برای ثبت پتنتی دیگر برای یک گوشی تاشو وجود ندارد. اگر واقعا قرار باشد چنین محصولی رونمایی شود، باید انتظار داشته باشیم از دو لولا بهره ببرد و در سه مرحله باز و بسته شود؛ مشابه آنچه در تصویر بالا می‌بینیم و خبرهای اخیر هم پیرامون آن منتشر شده‌اند.

پیش‌تر شنیده بودیم سامسونگ احتمالا قصد دارد یک گوشی تاشو با این ویژگی تولید کند اما نمی‌دانیم آیا آن محصول ربطی به گلکسی Z Fold تب دارد یا خیر. این‌طور که به نظر می‌رسد، انتظار می‌رود اولین تبلت تاشوی سامسونگ در سه ماه نخست سال آینده رونمایی و راهی بازار شود. یعنی همراه با گوشی‌های سری گلکسی S22. شاید حتی در رویداد ماه جولای که از گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 رونمایی می‌شود، پیش‌نمایشی از این تبلت را هم شاهد باشیم.

گلکسی Z Fold تب که هنوز هم مشخص نیست آیا قرار است چنین نامی برای آن در نظر گرفته شود یا خیر، احتمالا از نمایشگری مشابه نمایشگری گوشی‌های تاشوی کنونی سامسونگ بهره می‌برد؛ یعنی همان شیشه‌ی بسیار باریک UTG اما به گونه‌ای که با قلم S-Pen هم سازگاری داشته باشد. از سایر مشخصات مربوط به این محصول اطلاعی نداریم اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با این نماینده‌ی‌ سامسونگ منتشر شود.

منبع: PhoneArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.