آیبز رویداد پلی‌استیشن ۵ برای چهارشنبه شب زمان‌بندی شد - آی بز

بالاخره، پس از دو سه ماه شایعه و گمانه‌زنی، قرار است شاهد یک رویداد دیگر مختص نمایش بازی‌های پلی‌استیشن ۵ باشیم. سونی خبر برگزاری رویداد پلی‌استیشن ۵ را در حالی منتشر می‌کند ایکس‌باکس هفته‌ی گذشته قیمت کنسول‌های نسل بعد خود را رسما اعلام کرد. پخش برنامه‌ی PlayStation 5 Showcase برای روز چهارشنبه در نظر شده است.
با این حال، با اینکه چندان هم از اعلام قیمت نهایی پلی‌استیشن ۵ در این رویداد مطمئن نیستیم، ولی با توجه به اینکه زمان زیادی تا ورود پلی‌استیشن ۵ به بازار باقی نمانده و پیش‌فروش کنسول باید هر چه زودتر آغاز شود، انتظار داریم سونی بالاخره قیمت این کنسول را رسما اعلام کند.
چیزی که از آن مطمئن هستیم، نمایش بازی‌های پلی‌استیشن ۵ در این مراسم آنلاین است. سونی مشخصا گفته که بازی‌های ساخته‌ی خود یعنی استودیوهای پلی‌استیشن و بازی‌های دیگر شرکت‌ها را در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت. چه بازی‌هایی که هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شوند و چه بازی‌هایی که عرضه‌شان برای آینده‌ای دورتر برنامه‌ریزی شده، در این مراسم جای خواهند داشت.
طبق گفته‌ی سونی، برنامه‌ی نمایش بازی‌های پلی‌استیشن ۵ حدودا ۴۰ دقیقه خواهد بود.
می‌توانید چهارشنبه‌ی همین هفته ساعت ۱۲:۳۰ شب به وقت ایران (۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه)، برنامه‌ی PlayStation 5 Showcase را از طریق شبکه‌های مختلف پلی‌استیشن در توییچ، توییتر و یوتیوب ببینید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 534 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها