آیبز حرفه‌ای‌ترین نکات برای تیپ تابستانی مردانه‌ی جذاب و خنک - آی بز

وقتی به اوج گرمای تابستان می‌رسیم، با مشکلات تازه‌ای در استایلمان روبرو می‌شویم؛ عرق کردن و بو گرفتن لباس و کفش، چالش پوشیدن یا نپوشیدن جوراب با کفش و انتخاب لباسی که شما را بیشتر از همیشه خنک نگه دارد. این توصیه‌های حرفه‌ای در مورد لباس پوشیدن و تیپ تابستانی مردانه شما را از گرما و مشکلات فصل تابستان نجات می‌دهد.
انواع پارچه‌ی ضد تعریق و خنک برای تابستان
با انتخاب پارچه‌های خنک تابستانی تا حد خیلی زیادی می‌توانید از احساس گرما، عرق کردن و بو گرفتن لباس‌ها جلوگیری کنید.
۱. لینن
این پارچه قابلیت تنفس خوبی دارد و بی‌اندازه سبک است. این نوع پارچه در عین راحتی مرتب روی بدن قرار می‌گیرد و البته به تن نمی‌چسبد که همین هم باعث می‌شود با ورود هوا شما احساس خنکی بیشتری کنید. پارچه‌ی لینن اصولا زود چروک می‌شود اما همین چین و چروک‌ها هم بخشی از استایل این پارچه به شمار می‌رود.
۲. کتان
لباس‌های ورزشی اصولا طوری طراحی می‌شوند که بدن را خنک نگه دارند، از خیس شدن بدن و جمع شدن عرق جلوگیری کنند، خشک بمانند و استرچ باشند. این ویژگی‌ها خاص پارچه‌هایی است که در دوخت لباس ورزشی از آن‌ها استفاده می‌شود اما برای استایل روزمره پارچه‌ی کتان هم ویژگی‌های مشابهی دارد.
۳. ریون
این نوع پارچه از الیاف مصنوعی تشکیل شده است با این حال به دلیل سبکی، راحتی و خنکی، آن را در استایل تابستانی می‌توان به کار برد. البته توجه داشته باشید که پارچه‌ی ریون مناسب هوای گرم و خشک است.

تکنیک‌هایی برای خنک‌تر کردن تیپ تابستانی مردانه
با چند تکنیک کوچک و ظریف می‌توانید یک تیپ تابستانی مردانه را بهتر کنید، این تکنیک‌ها هم شما را خوش‌تیپ‌تر نشان می‌دهند و هم کمک می‌کنند از گرما بیشتر در امان بمانید. این تکنیک‌ها را به خصوص در استایل‌های روزمره می‌توانید به کار ببرید.

۱. روش درست بالا زدن آستین پیراهن مردانه
روش اول: دکمه‌ی سرآستین پیراهن را باز کنید و سر آستین را به سمت بالا تا بزنید. یک تای مرتب دیگر هم بزنید تا سر آستین پوشانده شود.
روش دوم: دکمه‌ی سر آستین را باز کنید. سر آستین را تا بزنید و تا آرنج بالا بیاورید. حالا بخش پایینی آستین را هم تا بزیند تا روی سرآستین را بپوشاند.
روش سوم: دکمه‌ی سرآستین را باز کنید و دقیقا به اندازه‌ی خود سرآستین یک تا بزنید. تا زدن را آنقدر ادامه دهید تا به اندازه‌ی مورد نظر آستین برسید.

۲. روش صحیح بالا زدن پایین شلوار جین یا کتان
 روش اول: برای تیپ خیلی روزمره و کژوال مردانه کافیست پایین شلوار کتان خود را به اندازه‌ی حدود ۲٫۵ سانتی متر تا بزنید. در این حالت پایین شلوار باید دقیقا به بالای کفش شما برخورد کند؛ اگر اینطور نشد احتمالا شلوار شما برای این کار بلند است.
روش دوم: اگر می‌خواهید پایین شلوار را دو بار تا بزنید، بهتر است تای اول را کوچک و به اندازه‌ی لبه‌ی شلوار و تای بعدی را بزرگ‌تر بزنید. در این حالت پایین شلوار باید دقیقا با بالای قوزک پا برخورد کند.
در تیپ تابستانی مردانه جوراب بپوشیم یا نه؟
در تیپ تابستانی، به‌خصوص وقتی پایین شلوار را با تا زدن کوتاه می‌کنید، پوشیدن یا نپوشیدن جوراب به یک انتخاب حیاتی تبدیل می‌شود. در انتخاب کفش و جوراب برای استایل تابستانی باید خیلی دقت داشته باشید.
اینکه جوراب بپوشید یا نه یک انتخاب شخصی است اما نکات زیر در این انتخاب به شما می‌کند.

پوشیدن جوراب در تیپ تابستانی مردانه
خوبی‌ها

جوراب نخی، پاها را خشک نگه می‌دارد و باعث می‌شود در کفش احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
اگر از جوراب‌های رنگی و طرح‌دار استفاده کنید، خود جوراب می‎تواند به یک بخش خاص در استایل شما تبدیل شود.
برای انتخاب مدل جوراب گزینه‌های متعددی دارید؛ از جوراب‌های ساق‌کوتاه یا جوراب کفی مردانه تا جوراب‌های ساق‌دار. پس می‌توانید هماهنگ با تیپی که دارید بهترین جوراب را انتخاب کنید.

بدی‌ها

جوراب ضخیم یا پارچه‌ی نامناسب، می‌تواند باعث عرق کردن پاها به ویژه در هوای خیلی گرم شود.
اگر انتخاب نامناسبی داشته باشید، جوراب‌ها می‌توانند تمام تیپ شما را تحت تاثیر قرار دهند.

تیپ تابستانی مردانه بدون جوراب
خوبی‌ها

برخی از استایل‌ها اصولا درست شده‌اند که بدون جوراب پوشیده شوند؛ مانند کفش‌های کالج مردانه یا کفش‌های راحتی روزمره‌ی تخت.
برای برخی استایل‌های راحت، مثل استایل ساحلی و مهمانی‌های خودمانی نپوشیدن جوراب در وقتی که باید برای انتخاب یک مدل مناسب بگذارید صرفه‌جویی می‌کند و البته راحت‌تر است.

بدی‌ها

پوشیدن کفش بدون جوراب تا حد زیادی باعث بو گرفتن داخل کفش می‌شود. حتی ممکن است با یک بار پوشیدن پا و داخل کفش شما بو بگیرد.
ساییده شدن کف پا به کفی کفش هم‌زمان با تعریق احتمال تاول زدن را افزایش می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 525 views بار دسته بندی : سلامت و زیبایی تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها