آیبز جعبه‌گشایی و بررسی یک ست لباس پاییزی زنانه - آی بز

در این قسمت یک جعبه‌گشایی و بررسی متفاوت از یک ست لباس پاییزی زنانه داریم. این ست پاییزی شیک شامل پلیور مانگو، نیم بوت زنانه ام‌تو، شال زنانه دونابل، مانتو ولیعصر و کیف رودوشی دیوید جونز می‌شود.
پلیور موجود در این ست پاییزی یک پلیور یقه گرد از برند مانگو است. رنگ این پلیور سفید شیری و الیاف به کار رفته در آن از جنس پلی‌استر و پلی‌آمید است. از جذابیت‌های این پلیور سرآستین‌های آن است که در برخی دیگر از لباس‌های مانگو هم به چشم می‌خورد. سر آستین‌های گره‌دار از جنس خود لباس که به زیبایی لباس را دوچندان کرده‌اند.
نیم‌بوت ام‌تو از چرم مصنوعی ساخته شده و جلوه نیمه براق دارد. قسمت کفی کفش در نقطه اتصال، توسط یک نخ زرد رنگ تزیین شده که ظاهر مشکی و یکدست کفش را از سادگی خارج کرده است.
در این ست یک شال حریر مشکی و زیبا هم به چشم می‌خورد که سازنده آن برند ایرانی معروف دونابل است. جنس شال لطیف و ظریف است و با طرح ساده‌ و شیکی که دارد، به خوبی با لباس‌های رسمی ست می‌شود.
ولیعصر یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده مانتو در ایران است. مانتوی موجود در این ست پاییزی زنانه هم از برند ولیعصر انتخاب شده که مناسب بهار و پاییز است. این مانتو قد بلند و یقه انگلیسی دارد که با طراحی مچ سر آستین‌ها بسیار هماهنگ است. یک کمربند گره‌ای هم برای این مانتو طراحی شده که ظاهر شیکی به آن بخشیده است.
اما کامل کننده این ست پاییزی، یک کیف شیک از برند دیوید جونز است. این کیف رودوشی دوخته شده با چرم مصنوعی مشکی است و طراحی جمع‌وجور و جذابی دارد. جیب داخلی کیف توسط یک زیپ محفوظ می‌شود و دو جیب در قسمت جلو و پشت کیف برای گوشی و کارت به صورت مجزا طراحی شده است.
برای اینکه بیشتر با این ست لباس پاییزی زنانه شیک آشنا شوید، شما را به تماشای ویدیو بالا دعوت می‌کنیم.
مشاهده محصولات در دیجی‌استایل
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 486 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 6 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها