آیبز جعبه‌گشایی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M31 - آی بز

در این قسمت به جعبه‌گشایی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M31 می‌پردازیم که یکی از میان‌رده‌های جدید و قوی شرکت سامسونگ است. یک گوشی با ویژگی‌های عالی همچون صفحه نمایش با کیفیت AMOLED، عمر باتری ۲ روزه، دوربین باکیفیت و قیمتی مناسب.
صفحه نمایش AMOLED با کیفیت Full HD+ ویژگی تحسین برانگیز این گوشی است که نقطه قوت آن در مقابل هم‌رده‌های خود محسوب می‌شود. وضوح تصویر و تفکیک رنگ بالا از مشخصات نمایشگر AMOLED در این گوشی است.
سامسونگ در این مدل از یک دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی لنز واید و ۶۴ مگاپیکسل رزولوشن دارد و عکس‌های بسیار باکیفیتی را برای شما ثبت می‌کند. در کنار آن یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق با رزولوشن ۵ مگاپیکسل قرار دارد. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی دوربین برای ثبت سلفی‌های شما در نظر گرفته شده است.
باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی M31 به شما می‌رود که تا ۲ روز شما را از شارژ کردن گوشی بی‌نیاز می‌کند. این باتری غول‌پیکر مجهز به فناوری شارژ سریع است و برای شارژ کامل به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.
گلکسی M31 پردازنده‌ی قوی اگزینوس ۹۶۱۱ دارد و در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است. تمام این ویژگی‌های خوب و قیمتی مناسب گوشی موبایل  Galaxy M31 سامسونگ را تبدیل به یک انتخاب جذاب و مطمئن در میان هم‌رده‌های خود می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.
اقلام داخل جعبه

گوشی Galaxy M31
شارژر سریع ۱۵ واتی
کابل USB-C
هدفون
سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت
دفترچه‌های راهنما

مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی M31

صفحه نمایش: ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن (۱۰۸۰×۲۳۴۰)
پردازنده: اگزینوس ۹۶۱۱
رم: ۴ یا ۶ گیگابایت
حافظه‌ی داخی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت)
دوربین اصلی: ۶۴MP واید + ۸MP اولترا واید + ۵MP  مایکرو + ۵MP تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۳۲MP
باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات)
سیستم عامل: اندروید ۱۰

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 426 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها