آیبز جعبه‌گشایی و بررسی کیبورد مجازی لیزری M1 - آی بز

در ویدیو جعبه‌گشایی این هفته کیان محمدی کیبورد مجازی لیزری M1 را بررسی می‌کند؛ یک کیبورد مجازی خاص با قابلیت اتصال به کامپیوتر، گوشی و تبلت. کیبورد لیزری M1 از طریق بلوتوث به دستگاهی که تمایل دارید متصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که  هر سطح صاف و مستطحی که دم دست دارید را تبدیل به کیبورد و مانند یک کیبورد واقعی روی آن تایپ کنید.
این دستگاه یک مکعب کوچک و بسیار سبک با ابعاد ۹×۴٫۵×۴٫۷ سانتی‌متر و وزن تنها ۸۰ گرم است و به راحتی می‌توانید آن را در کیف یا کوله‌ی خود حمل کنید. قابلیت استفاده به صورت ماوس یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این کیبورد مجازی است که شما را از دردسر حمل ماوس هم خلاص می‌کند. روی قسمت بالایی دستگاه یک پایه تعبیه شده تا شما بتوانید موبایل خود را روی آن قرار دهید و از آن مانند یک مانیتور استفاده کنید.
این دستگاه مجهز به یک باتری لیتیوم-یونی ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند علاوه بر تامین انرژی خود دستگاه، مانند یک پاور بانک، گوشی یا هر گجت دیگری را هم شارژ کند. نور لیزر این کیبورد قرمز رنگ است و تصویر یک کیبورد مجازی با ابعاد ۱۰×۲۴٫۵ سانتی‌متری را در اختیار شما قرار می‌دهد که مانند یک کیبورد واقعی عمل می‌کند و از دقت و سرعت بالایی برخوردار است.
این کیبورد لیزری از سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز و  macOS پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با طرز استفاده از کیبورد مجازی لیزری M1 ویدیوی جعبه‌گشایی و بررسی آن را تماشا کنید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 343 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها