آیبز جعبه‌گشایی و بررسی هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-1000XM3 - آی بز

در ویدیو این هفته هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-1000XM3 را برای شما جعبه‌گشایی می‌کنیم و پس از تست اولیه، آن را با مدلی دیگر از همین خانواده یعنی هدفون WH-1000XM3 مقایسه می‌کنیم.
هدفون WF-1000XM3 یک هدفون توگوشی پرچم‌دار و جدید از شرکت سونی است که قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل روگوشی از همین سری هدفون‌ها دارد. این مدل جزء برترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰ شناخته شده و از تکنولوژی حذف نویز بسیار پرقدرتی بهره‌مند است.
WF-1000XM3 برای فعالیت‌های پرتحرک مثل ورزش بسیار مناسب است چرا که به خوبی در گوش ثابت می‌شود و صدای محیط را می‌گیرد. همراه این هدفون ۱۲ سرگوشی از دو جنس سیلیکونی و فومی عرضه می‌شود که در صورت گم شدن، مناسب نبودن سایز یا خراب شدن سرگوشی‌ها می‌توانید آن‌ها را عوض کنید. حمل و نقل این هدفون هم به کمک جعبه شارژ سبک و ارگونومیک آن، بسیار ساده شده است.

این مدل هم مانند دیگر مدل‌های این سری، از تکنولوژی حذف نویز جدیدی با نام QN1 استفاده کرده است که عملکردی چهار برابر بهتر از مدل‌های دیگر دارد و علاوه بر تأثیر روی کیفیت صدا، اجازه ورود به نویز و صدای محیط را نمی‌دهد.
منبع شارژ این هدفون بی‌سیم یک باتری ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که داخل جعبه قرار گرفته و با یک بار شارژ می‌توان ۳ بار هدفون‌ها را با آن شارژ کرد. هر هدفون می‌تواند بدون استفاده از تکنولوژی حذف نویز تا ۸ ساعت کار کند که روی هم رفته می‌شود ۳۲ ساعت روی پخش آن حساب کرد.
برای اینکه بیشتر با هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-1000XM3 آشنا شوید و مزایا و معایب آن را ببینید، شما را به تماشای ویدیو بالا دعوت می‌کنیم.
برای اینکه بیشتر با این هدفون جذاب آشنا شوید، ویدیو بالا را از دست ندهید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 18 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها