آیبز جعبه‌گشایی و بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 - آی بز

در این قسمت به جعبه‌گشایی و بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 می‌پردازیم. یک ساعت هوشمند با ظاهری بسیار جذاب و باتری با عمر شگفت‌انگیز. هواوی واچ GT 2 پیشرفت‌های زیادی نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته و علاوه بر بهبود ایرادات فنی، طراحی ساعت را هم زیباتر و کاربر پسندتر کرده است.
قطر صفحه این ساعت ۴۶ میلی‌متر است و حاشیه‌های باریک نمایشگر، ظرافت و جذابیت ویژه‌ای به ظاهر مدرن آن بخشیده است. GT 2 مجهز به یک صفحه نمایش OLED 1٫۳۹ اینچی با ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل رزولوشن است. ویژگی بارز این مدل هم مانند دیگر ساعت‌های‌ هوشمند هواوی، باتری قوی آن است که طبق ادعای هواوی در استفاده معمولی به راحتی تا ۱۴ روز دوام می‌آورد، در صورت استفاده از GPS حدود ۳۰ ساعت و با پخش موسیقی ۲۴ ساعت به طور مداوم کار می‌کند.
امکان ایجاد تماس مبتنی بر بلوتوث برای اولین بار در این مدل از ساعت‌های هوشمند هواوی تعبیه شده است و بدون نیاز به نزدیک بودن به گوشی موبایل و در فاصله‌ی‌ بسیار دور هم می‌توان از طریق این ساعت تماس تلفنی برقرار کرد. ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم امکان ذخیره کردن اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مختلف را به شما می‌دهد.
GPS داخلی هواوی واچ GT 2 امکان ثبت و بررسی مسیر حین حرکات فیزیکی مختلف را به کاربر می‌دهد. همچنین وجود سنسورهایی از جمله سنسور ضربان قلب، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب نما و فشار سنج نیز از دیگر مشخصات فنی این ساعت است. شما می‌توانید فعالیت‌های فیزیکی ۱۵ نوع ورزش مختلف را با این ساعت هوشمند ثبت و به طور دقیق بررسی کنید که به دلیل ضدآب بودن ساعت تا عمق ۵۰ متر، شامل ورزش شنا هم می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 شما را به تماشای ویدیو بالا دعوت می‌کنیم.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 439 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها