آیبز جعبه‌گشایی و بررسی رکوردر زوم مدل H6 - آی بز

در این ویدیو با جعبه‌گشایی و بررسی دقیق رکوردر زوم مدل H6 با دیجی‌کالا مگ همراه باشید؛ یک ضبط‌کننده‌ی صدای رده‌بالا از کمپانی معروف ژاپنی زوم که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.
این رکوردر صدا از طراحی بسیار کاربردی و ارگونومیکی برخوردار است. وزن آن تنها ۲۸۰ گرم است و به خوبی در دست جای می‌گیرد. صفحه نمایش رنگی با طراحی شیب‌دار این مدل هم به شما اجازه می‌دهد که به راحتی و در هر شرایطی از وضعیت ضبط صدا مطلع شوید.
تنظیم شدت صدا (Gain) از طریق ۴ پیچ تعبیه شده روی بدنه دستگاه امکان‌پذیر است که توسط دیواره‌هایی ظریف محافظت شده‌اند. این دیواره‌ها برای پیشگیری از لمس اتفاقی پیچ‌های تنظیم صدا طراحی شده‌اند و خیال شما را حین ضبط صدا راحت می‌کنند.
این ضبط کننده صدا مجهز به  ۲ میکروفون XY از نوع کاندانسر یونی دایرکشنال است که به صورت ماژولار به دستگاه متصل می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهد که آن‌ها را با میکروفون‌های دیگری همچون میکروفون شات‌گان تعویض کنید.
انرژی ضبط کننده صدای H6 توسط ۴ باتری قلمی تامین می‌شود. این باتری‌ها انرژی مورد نیاز دستگاه را برای ۱۲ ساعت در حالت استفاده عادی و ۵ ساعت در صورت  استفاده از ویژگی فنتوم پاور برای تغذیه میکروفون‌های نصب شده، تامین می‌کند.
برای اینکه بیشتر با رکوردر زوم مدل H6 آشنا شوید و وجه تمایز آن را نسبت به دیگر ضبط‌کننده‌های صدا ببینید، ویدیوی بالا را از دست ندهید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 6 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها