آیبز جعبه‌گشایی و بررسی بازی فکری Mysterium - آی بز

در این قسمت قصد داریم بازی فکری Mysterium را برای شما جعبه‌گشایی کنیم و به نقد و بررسی این بازی جذاب، مرموز و ترسناک بپردازیم.
این بازی توسط کمپانی Libellud ساخته شده که به واسطه بازی فکری معروف Dixit بسیار شناخته شد. داستان بازی ماجرای یک قتل مرموز در امارتی قدیمی را روایت می‌کند و طالع‌بینان یا احضار کنندگان روح استخدام شده‌اند تا در شب هالویین به واسطه ارتباط با روح مقتول و به کمک نیروهای ماورائی، به هویت قاتل و داستان قتل پی‌ ببرند. روح توسط ارسال رویا با طالع‌بینان ارتباط برقرار می‌کند و حالا این طالع‌بینان هستند که باید به واسطه سرنخ‌ها به راز این معمای پیچیده پی ببرند.
بازی ۲ تا ۷ نفره است و در ابتدای بازی بازیکن‌ها می‌توانند نقش روح مقتول یا هرکدام از طالع‌بینان را انتخاب کنند که هر یک تجربه منحصربه‌فرد و بسیار جذابی برای بازیکن دارند. این بازی فکری کارت‌های بسیار متنوعی دارد که شامل کارت‌های رویا، کارت‌های شخصیت‌ها، کارت‌های بازیکن‌ها، کارت‌های مکان‌ها و کارت‌های اسلحه‌ها یا آلات قتاله می‌شود که بسیار زیبا، انتزاعی و با جزئیاتی دقیق ترسیم شده‌اند. در کنار کارت‌ها، مهره‌های بازی و یک شیلد جدا کننده برای روح در نظر گرفته شده که همگی از طراحی خیره کننده‌ای برخوردارند.
توجه به جزئیات، مشاهده‌گری و همچنین بهره‌گیری از قوه تخیل رمز پیروزی در این بازی است. احضار کنندگان هر کدام به تنهایی کار می‌کنند و می‌توانند با دقت در پیام‌هایی که روح از طریق کارت‌های رویا به آن‌ها می‌دهد، محل قتل، آلت قتاله و خود قاتل را شناسایی کنند و با پی بردن به این راز، روح مقتول را به آرامش ابدی برسانند.
برای اینکه بیشتر با بازی فکری Mysterium آشنا شوید، ویدیو نقد و بررسی بالا را از دست ندهید.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 18 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها