آیبز جعبه‌گشایی و بررسی اپل مجیک کیبورد ۲ - آی بز

در این ویدیو با جعبه‌گشایی و بررسی مجیک کیبورد ۲ اپل همراه ما باشید. یک کیبورد بی‌سیم با طراحی جذاب که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است.
این کیبورد قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف ios و اندروید را از طریق بلوتوث دارد. برای اتصال به کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ هم فقط کافی است یک بار کیبورد را از طریق کابل لایتنینگ به سیستم خود وصل کنید تا کیبورد به طور اتوماتیک متصل شود.
منبع تغذیه مجیک کیبورد ۲ یک باتری غیرقابل تعویض است که از طریق کابل لایتنینگ عرضه شده همراه آن شارژ می‌شود. تنها با یک بار شارژ این کیبورد که حدود ۲ ساعت طول می‌کشد، می‌توانید تا حداکثر ۲ ماه از آن استفاده کنید.
کلیدهای کیبورد ساختار مکانیکی قیچی دارند که از حساسیت بالایی برخوردار هستند. تایپ کردن با این کیبورد بسیار لذت‌بخش است و اپل برای تایپ ارگونومیک‌تر و البته زیبایی بیشتر، سطح کیبورد را به صورت شیب‌دار طراحی کرده است. از نقاط ضعف این کیبورد فاقد بودن نور پس زمینه است که باعث می‌شود برای کار کردن با آن در شب نیاز به روشن کردن چراغ‌ها داشته باشیم.
برای اینکه بیشتر با مجیک کیبورد ۲ اپل آشنا شوید و ارزش خرید آن را نسبت به دیگر کیبوردهای بی‌سیم موجود در بازار ببینید، ویدیو بالا را از دست ندهید.
برای آشنایی بیشتر با مجیک کیبورد ۲ اپل شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.
مشاهده محصول در دیجی‌کالا
این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.
آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.
در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.
دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 520 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 26 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها