آیبز جدیدترین رندر گلکسی S21 اولترا از تغییر ماژول دوربین خبر می‌دهد - آی بز

ساعاتی قبل رندر جدید گلکسی S21 اولترا منتشر شد که تنها تفاوت آن با تصاویر رندر قبلی، مربوط به ماژول دوربین این گوشی است. همان افشاگری که حدود دو هفته قبل نخستین رندرهای گلکسی S21 اولترا را منتشر کرده، حالا می‌گوید طبق گزارش منابع آگاه سامسونگ تصمیم گرفته در ماژول دوربین این گوشی یک سنسور دیگر اضافه کند.
گفته می‌شود این گوشی از دوربین پریسکوپی، تله‌فوتو و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
به گفته‌ی این افشاگر، در نمونه‌ی اولیه این گوشی که پیش از تولید انبوه آن آماده می‌شود، ماژول دوربین از ۵ سنسور بهره می‌برد. این افشاگر اعلام کرده که روی هم رفته حالا در کنار ۴ دوربین اصلی یک سنسور نامشخص هم تعبیه شده است. با مقایسه‌ی این تصویر رندر جدید با تصاویر قبلی، شاهد قرارگیری یک سنسور در سمت راست بخش فوقانی ماژول دوربین هستیم. هنوز مشخص نیست آیا این یک سنسور مختص فوکوس خودکار است یا اینکه یک سنسور ToF محسوب می‌شود.
در هر صورت درباره‌ی جزئیات این دوربین‌ها گزارش موثقی منتشر نشده و فقط برخی شایعه‌ها حاکی از آن هستند که با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری یا بیشتر و دوربین تله‌فوتو با زوم ۳ برابری سروکار خواهیم داشت.
همچنین چند روز قبل یکی از افشاگران اعلام کرد که این گوشی همراه با نمایشگر ۶٫۸ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۲۱۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود. از آنجایی که به نظر می‌رسد گوشی‌های سری گلکسی S21 زودتر از انتظار در اوایل زمستان معرفی خواهند شد، به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از آن‌ها فاش خواهد شد.
منبع: Sam Mobile

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 11 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها