آیبز تعویض هارد دیسک با SSD؛ هزینه‌ای منطقی برای افزایش سرعت لپ‌تاپ - آی بز

اگر لپ‌تاپ‌تان قدیمی شده یا اینکه سرعت آن در اجرای برنامه‌ها پایین آمده و ویندوز به کندی بالا می‌آید، با تعویض هارد دیسک با SSD مشکل شما به راحتی قابل حل است. در این ویدیو روش نصب SSD روی لپ‌تاپ را به شما آموزش دهیم که باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم شما خواهد شد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

همان‌طور که می‌دانید حافظه‌های SSD مزیت‌های بسیاری نسبت به حافظه‌های HDD یا همان هارد دیسک‌‌ها دارند که شامل مواردی مثل سرعت بالاتر در بارگزاری سیستم و خواند و نوشتن، تولید گرما و سر و صدای کمتر و مصرف انرژی بهینه‌تر می‌شود. در گذشته استفاده از حافظه‌های HDD در لپ‌تاپ‌های رایج بود، اما در چند سال اخیر حافظه‌های SSD جایگزین آن‌ها شده‌اند. خوشبختانه امکان ارتقای لپ‌تاپ‌های قدیمی هم با جایگزین کردن HDD فرسوده با یک SSD جدید، به وجود آمده و شما می‌توانید طبق روشی که ما به شما آموزش می‌دهیم، خیلی ساده و اقتصادی سرعت سیستم خود را ارتقا دهید.

در این ویدیو به شما آموزش می‌دهیم که چطور با حفظ هارد دیسک قدیمی، یک SSD به لپ‌تاپ خود اضافه کنید. ابزارهایی که برای تعویض هارد دیسک با SSD روی لپ‌تاپ احتیاج دارید شامل یک پیچ‌گوشتی چهارسو، یک چاقو یا پنس، یک سوزن، یک فلش با حداقل ۸ گیگابایت ظرفیت و یک براکت هارد به اندازه‌ی DVD Drive لپ‌تاپ خود، به همراه یک حافظه‌ی SSD جدید خواهید داشت.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 474 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.