آیبز تصاویر ثبت شده با دوربین فوق عریض ۱۵۰ درجه‌ای iQOO 9 منتشر شد - آی بز

برند زیرمجموعه‌ی ویوو یعنی iQOO محصولی ساخته که می‌تواند با دوربین فوق عریض خود تصاویری با زاویه‌ی ۱۵۰ درجه ثبت کند. در این مطلب هم نمونه‌های ثبت شده توسط دوربین فوق عریض iQOO 9 پرو را شاهد خواهیم بود.

در حال حاضر بیشترین زاویه‌ای که یک دوربین فوق عریض می‌تواند در گوشی‌های هوشمند تحت پوشش خود قرار دهد، ۱۲۳ درجه است. اما iQOO محصولی ساخته که توانایی عکاسی با زاویه‌ی ۱۵۰ درجه را دارد. بنابراین کاربران می‌توانند تصاویری خلق کنند که تقریبا هیچ سوژه‌ای از آن جا نمی‌ماند.

پیش از این iQOO تأیید کرده بود که سری iQOO 9 از پرچم‌داران این شرکت از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی GN5 ساخت سامسونگ بهره می‌برند که در آن از لرزشگیر گیمبالی استفاده شده است. یعنی بهترین نوع لرزشگیر که بر اساس حرکت فیزیکی، لرزش‌های ناخواسته را تقریبا به طور ۱۰۰ درصد خنثی می‌کند. البته این مشخصات دوربین اصلی بود اما برای دوربین فوق عریض هم سنسوری به‌کار گرفته شده که توانایی کمی ندارد. این دوربین که اندازه‌ی آن هنوز مشخص نیست قادر است زاویه‌ای ۱۵۰ درجه‌ای را تحت پوشش خود قرار داد و ظاهرا در گوشی iQOO 9 پرو شاهد تعبیه‌ی آن خواهیم بود.

iQOO همچنین تأیید کرد سری پرچم‌داران iQOO 9 این شرکت با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگر ۲K با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری E5 (پنل از جنس AMOLED)، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۲۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم راهی بازار می‌شوند. البته شارژر بی‌سیم و سیمی با این سرعت فقط در مدل پرو در دسترس قرار خواهد داشت.

تا رونمایی از پرچم‌داران سری iQOO 9 حدود ۴ روز زمان باقی مانده است و انتظار داریم در رویداد معرفی از آن‌ها اطلاعات بیشتری هم پیرامون این گوشی‌های قدرتمند در اختیارمان قرار داده شود.

البته خوشبختانه امروز نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین فوق عریض iQOO 9 پرو با زاویه‌ی ۱۵۰ درجه نیز به صورت رسمی منتشر شد که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. هرچند چون این تصاویر با نمونه‌های عادی مقایسه نشده‌اند به همین خاطر نمی‌توانیم اندازه‌ی واقعی ۱۵۰ درجه را درک کنیم.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها