آیبز تصاویر بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ مشکی را ببینید - آی بز

چند هفته پیش، به طور انحصاری گزارش داده بودیم که سری گلکسی S22 در ماه فوریه ۲۰۲۲ (بهمن-اسفند) عرضه خواهد شد. اکنون اما تصاویری از قدرتمندترین گوشی این سری یعنی گلکسی S22 اولترا با رنگ مشکی منتشر شده که زیبایی‌های آن را نشان می‌دهد. افشاگری با نام @hypark22 تصاویری از گلکسی S22 اولترا با رنگ مشکی را در توییتر منتشر کرده است. در حالی که واضح است که این‌ها، تصاویر ماکت‌های ساختگی این گوشی هوشمند هستند، اما باز هم زیبایی خاص خود را دارند.

سامسونگ در طراحی این گوشی هوشمند ماژول‌های دوربین را بصورت جدا از هم قرار داده؛ چیزی که در طراحی گلکسی S20 اولترا شاهد آن بودیم. گلکسی S22 اولترا از طراحی شبیه به گوشی هوشمند ال‌جی Velvet بهره می‌برد. قدرتمندترین گوشی سری S22، دارای ظاهری مربعی و جعبه‌ای شکل است که طراحی آن بسیاری از کاربران را به یاد گلکسی نوت S20 می‌اندازد. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶/۸ اینچی Super AMOLED Infinity O با وضوح ۱۴۴۰P، حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار نازک، جایگاه اختصاصی قلم S-Pen و درگاه USB-C در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین روکش مات قاب پشتی این گوشی هوشمند لکه‌ی اثر انگشت کاربران را نشان نمی‌دهد. انتظار می‌رود غول کره‌ای فناوری، گلکسی S22 اولترا را در رنگ‌های مشکی، قرمز براق، سبز تیره و سفید عرضه کند. با توجه به افشای اطلاعات و گزارش‌های قبلی، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز، HDR10+، بلندگوهای استریو و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین این گوشی بسته به بازار محل زندگی شما، با دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و یا اگزینوس ۲۲۰۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی S22 اولترا طبق شایعه‌ها به‌عنوان قدرتمندترین گوشی جدید سامسونگ، تغییرات زیادی را به همراه دارد. نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این گوشی اما طراحی شبیه به گوشی‌های سری نوت آن است. در همین راستا، گلکسی S22 اولترا از جایگاه قلم S-Pen بهره می‌برد اما امسال برای اولین بار قرار است مثل سری گلکسی نوت جایگاه اختصاصی برای نگهداری از قلم S-Pen داشته باشد که اتفاق خوبی محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی،‌ گلکسی S22 اولترا در دو مدل با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و مدل دیگری با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

بسیاری از تحلیلگران ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند سامسونگ، عنوان قدرتمندترین دوربین گوشی‌های اندرویدی را به همراه خود یدک می‌کشد. بررسی مشخصات دوربین گلکسی S22 نشان می‌دهد که دوربین‌های این گوشی روی کاغذ مشابه پیکسل‌های دوربین نسل قبلی یعنی S21 اولترا هستند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ این لنز‌ها را ارتقاء بخشیده و با قابلیت‌های بیشتری در این گوشی هوشمند پرچم‌دار قرار داده است.

آن طور که از شایعات به گوش می‌رسد، سیستم دوربین گلکسی S22 اولترا به شدت وابسته به هوش مصنوعی خواهد بود. اگرچه سنسور اصلی این گوشی به نسبت نسل گذشته تغییر خاصی نداشته است اما همانطور که در خبرهای اخیر شاهد بودیم، سه سنسور از چهار سنسور بکار رفته در آن عملکرد بهتری از قبل خواهند داشت.طبق اعلام یک منبع موثق، اکثر ارتقاهای دوربین این گوشی به لطف توانایی بالای گلکسی S22 اولترا در زمینه‌ی عکاسی محاسباتی، یا به طور دقیق‌تر به خاطر نرم‌افزار صورت گرفته است.

باید خاطر نشان کنیم که سیستم دوربین ۴گانه‌ی این پرچم‌دار از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی که نسخه‌ی بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم ۱۰ و ۳ برابری) جدید سونی تشکیل می‌شود. همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند قرار دارد که تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. هوش مصنوعی استفاده شده در لنز اصلی و بهبودیافته‌ی این گوشی باعث می‌شود تا جزئیات، رنگ‌ها و روشنایی در تصاویر ثبت شده‌ی با این گوشی بهتر دیده شوند.

S22 اولترا

در همین راستا، سایت کره‌ای ITMaterial هم کدهایی را کشف کرده که نشان می‌دهد گلکسی S22 اولترا یک قابلیت مانند حالت ماکرو دارد که به شما امکان می‌دهد عکس‌های نزدیک و بسیار دقیقی را بگیرید. این ویژگی با نام «Detail enhancer» یاد می‌شود و در لنز اصلی این گوشی قرار دارد. همچنین در زمینه‌ی لرزشگیر اپتیکال هم عملکرد گلکسی S22 اولترا بهتر خواهد بود. این‌طور که به نظر می‌رسد، به نسبت نسل قبل، این‌بار غول کره‌ای می‌تواند به لطف فناوری‌های خوبی که در آن قرار دارد، تا ۴۸ درصد لرزش‌های ناخواسته‌ی بیشتری را خنثی کند.

لازم به ذکر است که انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و برای شارژ شدن، از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. باید صبر کرد و دید که در نهایت سامسونگ آیا می‌تواند روند موفقیت‌های خود را با عرضه‌ی این سری از گوشی‌های هوشمند ادامه دهد یا نه.

منبع: Sammobile

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها