آیبز تریلر جدید انیمیشن لوکا نوید یک سفر خیال‌انگیز ساحلی را می‌دهد - آی بز

پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن «لوکا» (Luca) منتشر کرده که ما را بیشتر با اتمسفر و شخصیت‌های داستان آشنا می‌کند.

انیمیشن جدید پیکسار درباره‌ی دو موجود دریایی است که دوست دارند زندگی در خشکی را تجربه کنند و به همین خاطر در کالبد دو پسربچه‌ی ۱۳ ساله به یک شهر ایتالیایی ساحلی می‌روند، اما مردم این شهر اصلا موجودات دریایی را دوست ندارند و ماجرا برای لوکا و آلبرتو آنطور که انتظار دارند پیش نمی‌رود و چالش‌های بسیاری پیش پای آن‌ها قرار می‌گیرد.

پیکسار در تمام انیمیشن‌هایش لذت بردن از زندگی و توجه به دوستی‌ها و وفاداری را مورد تکریم قرار داده و اینطور که پیداست در لوکا نیز شاهد پرداختن به چنین مضامینی خواهیم بود. علاوه‌بر این موضوعات، به نظر مسئله‌ی پذیرش و دوستی با افرادی از نژادها و گرایش‌های متفاوت نیز در این انیمیشن مورد انتظار مطرح خواهد شد. طی سال‌های اخیر بسیاری از فیلم‌ها، انیمیشن‌ها، سریال‌ها و کتاب‌ها سعی کرده‌اند لزوم گسترش دوستی و مهربانی میان انسان‌های جهان با تمام تفاوت‌های ظاهری و باطنی‌شان را ترویج دهند و انیمیش خوش آب و رنگ جدید پیکسار نیز به نظر در زمره‌ی این آثار قرار می‌گیرد.

کارگردانی این انیمیشن به انریکو کاساروسا سپرده است، فیلم‌سازی که او را بیشتر با انیمیشن کوتاه «La Luna» به‌خاطر می‌آوریم. این انیمیشن توانست نامزد جوایز معتبری همچون بهترین انیمیشن کوتاه اسکار شود. کاساروسا انیمیشن لوکا را بسیار شخصی دانسته است؛ زیرا ماجراهای آن در شهر ریویرا، زادگاه او رقم می‌خورد و به موضوعات احساسی و مهمی همچون ارزش دوستی می‌پردازد. او در این خصوص بیان داشته است:

«دوستی‌های کودکانه تاثیر قابل‌توجهی بر مسیر زندگی ما دارند و آینده افراد را تعیین می‌کنند. این روابط بن‌مایه‌ی داستان و شخصیت لوکا را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر انیمیشن لوکا در کنار تصویرگری زیبایی‌های سواحل ایتالیا در یک تابستان فراموش نشدنی، سیر تغییر و تحول شخصیت اصلی‌اش را هم به نمایش در می‌آورد.»

تهیه‌کنندگی انیمیشن لوکا را آندریا وارن برعهده دارد و وظیفه‌ی بازیگری شخصیت‌های لوکا پاگورو و آلبرتو اسکورفانو نیز به جیکوب ترمبلی و جک دیلن گریزر محول شده است. از میان صداپیشگان لوکا نیز می‌توان به جیم گافیگان، مایا رودولف و اما برمن اشاره کرد.

این انیمیشن در تاریخ ۲۸ خرداد (۱۸ ژوئن) از طریق سرویس دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : هنر و سینما تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.