آیبز بردگیم آخرین وصیت؛ لذت خرج کردن ثروت بادآورده - آی بز

تصور کنید عموی ثروتمند و دست و دل بازی داشتید که بعد از مرگ ارثیه‌ای کلان برای شما باقی می‌گذارد و حالا شما و وارثان دیگر باید سر اینکه چه کسی زودتر ثروت خود را خرج کند وارد رقابتی سخت اما هیجان‌انگیز شوید. بردگیم Last Will یا آخرین وصیت یک بازی استراتژیک، پیچیده و فوق‌العاده جذاب است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برخلاف بازی‌های دیگر، در این بازی برنده کسی است که پول کمتری داشته باشد. هر دور بازی ۳ فاز مختلف دارد: فاز اول برنامه‌ریزی است که در آن برنامه‌ی خود را طبق ستون‌ها انتخاب می‌کنید و سپس طبق آن برنامه کارت برمی‌دارید. فاز دوم دستیاران نام دارد که در آن دستیاران خود را به دنبال کارهای مختلفی مثل تغییر قیمت املاک، برداشتن کارت یا انجام کارهای جذاب مثل تماشای اپرا می‌فرستید. فاز سوم برای اکشن‌ها است و بازیکنان باید به نوبت کارت‌های اکشن خود را استفاده کنند. در پایان هم زمانی که یک بازیکن تمام مال و اموال خود را خرج کند، یا بازیکنان به انتهای دور هفتم برسند، بازی به پایان می‌رسد.

کارت‌ها و توکن‌های بازی کیفیت فوق‌العاده خوبی دارند و هر کدام بسیار زیبا و با جزییات طراحی شده‌اند. این بازی ۲ تا ۵ نفره است و حدودا بین ۴۵ تا ۷۵ دقیقه طول می‌کشد تا به اتمام برسد. لست ویل موفق به دریافت جوایز متعددی شده است و با اینکه یک بازی پیچیده است، اما روند فوق‌العاده جذابی دارد.

برای آشنایی بیشتر با بردگیم آخرین وصیت شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 427 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.