آیبز اولین تصاویر از هیوندای الانترا اسپرت با پکیج N لاین - آی بز

زیر مجموعه N هیوندای که بر تولید و عرضه محصولات با کارایی بالا تمرکز دارد، در چندسال اخیر فعالیت زیادی داشته و خودروهای قدرتمندی را به بازار عرضه کرده است. حال این زیرمجموعه قصد دارد هیوندای الانترا یا هیوندای i30 سدان را با تریم N‌ لاین ارائه کند.
در حال حاضر نسل هفتم از هیوندای الانترا روی خط تولید این شرکت کره‌ای قرار دارد و مدت کوتاهی است که به بازار جهانی عرضه شده است. حال زیرمجموعه N هیوندای قصد دارد این خودرو را با اندکی بهبود و تغییرات ظاهری روانه بازار کند.

یک جفت اگزوز جدید، دیفیوز عقب، پارکابی‌های حجیم و فانتزی، رینگ‌های هجده اینچی و دیسک‌های ترمز ضخیم‌تر از جمله تغییرات هیوندای الانترا N‌ لاین نسبت به نسخه عادی هستند. آینه‌های جانبی و لبه‌های پنجره‌ها نیز با رنگ مشکی مزین شده‌اند تا جلوه بهتری به خودرو ببخشند.
توماس شمرا، رئیس بخش محصولات هیوندای در مورد این خودرو گفته است: هیوندای i30 سدان با تریم N لاین از ظاهری تهاجمی‌تر و جذاب‌تر نسبت به نمونه استاندارد بهره می‌برد که شامل خطوط قرمز در داخل و خارج بدنه است. قیمت این خودرو نیز رقابتی تعیین خواهد شد.

سبد محصولات زیرمجموعه N‌ لاین هیوندای در حال حاضر با تمرکز بر هیوندای i30‌ و هیوندای i30 فست بک چیده شده است. مدتی پیش نیز هیوندای i10‌ با تریم N لاین به عنوان هاچ‌بکی داغ معرفی شد.
حال هیوندای i30‌ سدان یا همان هیوندای الانترا به نخستین سدانی تبدیل خواهد شد که با تریم N‌ لاین به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک سبد محصولات N‌ لاین هیوندای گسترش یابد.
منبع: autocar

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.