آیبز افشاگر معروف تاریخ معرفی گلکسی S21 فن ادیشن را لو داد - آی بز

گلکسی S21 فن ادیشن در ابتدا قرار بود در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری راهی بازار شود که ظاهرا به دلیل بحران کمبود جهانی تراشه، چنین اتفاقی رخ نداد. در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی گزارش‌های متعددی منتشر شده است و حالا یکی از افشاگران مشهور به نام ایوان بلس، با انتشار یک توییت اعلام کرده که این گوشی در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۲ دی) معرفی خواهد شد.

باید خاطرنشان کنیم چندین افشاگر دیگر هم به معرفی این گوشی در ماه ژانویه اشاره کرده‌اند. طبق شایعات مطرح شده، نسخه‌ی ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی احتمالا با قیمت ۷۴۹ یورو و نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۸۱۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هم هیچ نکته‌ی ناگفته‌ای باقی نمانده است.

گلکسی S21 فن ادیشن از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و گفته می‌شود که به جای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده شده در S20 فن ادیشن، ما شاهد رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهیم بود. به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی از حاشیه‌های باریک‌تری بهره می‌برد و از طرف دیگر ارتفاع بدنه‌ی آن هم کوتاه‌تر از S20 فن ادیشن است. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش دست به انتخاب بزنند و این یعنی در این زمینه با تنوع رنگ زیادی روبرو خواهند شد.

گلکسی S21 فن ادیشن

با وجود انتشار گزارش‌های متعدد در مورد این گوشی، هنوز در مورد تراشه‌ی آن شک و تردید وجود دارد. از یک طرف برخی گزارش‌ها می‌گویند که سامسونگ برای این گوشی از دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده کرده ولی از سوی دیگر، برخی این احتمال را مطرح کرده‌اند که سامسونگ این گوشی را فقط با اسنپدراگون ۸۸۸ به دست کاربران می‌رساند.

همچنین از نظر ماژول دوربین هم نباید انتظار هیچ تفاوتی با نسل قبلی داشته باشیم و ظاهرا بار دیگر با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۸ و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد. باید خاطرنشان کنیم S20 فن ادیشن در زمینه‌ی کیفیت دوربین حرف زیادی برای گفتن دارد و به همین خاطر حفظ همان دوربین‌ها خبر بدی محسوب نمی‌شود. در ضمن بدون شک سامسونگ الگوریتم‌های نرم‌افزاری مربوط به پردازش تصویر را بهتر کرده و این یعنی با عکس‌های جذاب‌تری روبرو می‌شویم.

این گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که با شارژ ۲۵ وات شارژ خواهد شد. برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار که بدون شارژر راهی بازار می‌شوند، این گوشی قرار است با شارژر ۲۵ وات به دست کاربران برسد.

منبع: Android Authority

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها