آیبز آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شد - آی بز

بعد از به‌روزرسانی پرچم‌داران جدید سامسونگ، غول کره‌ای تصمیم گرفت آپدیت One UI 2.5 را برای گلکسی S9 و S9 پلاس هم عرضه کند. گویا این آخرین به‌روزرسانی بزرگی است که گوشی‌های این سری دریافت می‌کنند.
سامسونگ از روز گذشته، به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 2.5 را برای دارندگان گوشی‌های گلکسی اس ۹ و ۹ پلاس عرضه کرد. ممکن است برخی از بازارها با کمی تأخیر این به‌روزرسانی را دریافت کنند اما قطعا تا چند روز آینده‌، هر دو گوشی به رابط جدید آپدیت می‌شوند.
آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس قابلیت‌های خوبی را به همراه داشت که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به قابلیت دکس بی‌سیم اشاره کرد. به این صورت که می‌توانید با وای‌فای، صفحه‌ی گوشی را درون تلویزیون یا هر محصولی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند ارسال کرده و از گوشی به عنوان تاچ‌پد استفاده کنید. بدیهی است اتصال با کابل عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد اما برای کارهای معمولی می‌توان روی آن حساب کرد.

با رابط کاربری One UI 2.5، کیبورد سامسونگ هم دستخوش تغییرات خوبی شد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به جست‌و‌جوی یوتیوب و امکان تقسیم شدن به دو بخش در حالت افقی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، عملکرد کلی دوربین هم بهبود داشته و اکنون کاربر می‌تواند در عکاسی در حالت Single Take، مدت زمان ثبت تصاویر را مدیریت کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود در حالت پرو ویدیو، وضوح تصویر را هم تغییر دهند.
همان‌طور که در بالا اشاره شد، این آخرین به‌روزرسانی بزرگی است که پرچم‌داران سری ۹ سامسونگ دریافت می‌کنند. البته به‌روزرسانی‌های امنیتی همچنان برایشان منتشر می‌شود، منتها دیگر خبری از آپدیت اندروید یا رابط کاربری نخواهد بود. اگرچه این گوشی‌ها همچنان توانایی بالایی دارند و دریافت نکردن به‌روزرسانی کمی ناامید کننده است، اما هر گوشی قبل از پرچم‌داران سری ۱۰ به همین سرنوشت دچار شده و فقط گوشی‌های جدیدتر از این تاریخ هستند که می‌توانند به مدت سه سال، آپدیت اندروید را دریافت کنند.

منبع: SamMobile

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 4 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها