آیبز گوشی ال‌جی با نمایشگر رول‌شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می‌شود - آی بز

ال‌جی قصد دارد سال میلادی جدید را با دو پروژه آغاز کند؛ پروژه‌ی رنگین‌کمان (Rainbow) و پروژه‌ی B. پروژه‌ی رنگین‌کمان احتمالا مربوط به پرچم‌داران معمولی شرکت است؛ مثلا سری V. اما در پروژه‌ی B تمرکز ال‌جی بیشتر روی ساخت محصولات نوآورانه نظیر گوشی با نمایشگر رول‌شدنی است.
گوشی جدید ال‌جی اگرچه از نمایشگر رول‌شدنی بهره می‌برد اما از لحاظ طراحی احتمالا مشابه تمام پرچم‌دارانی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم؛ درست مانند تلویزیون این شرکت. نحوه‌ی عملکرد گوشی به این صورت است که بخشی از نمایشگر از قسمت بالا به درون رول می‌شود تا اندازه‌ی آن کاهش یابد. هنگامی هم که به صفحه‌ی بزرگتری برای انجام کار نیاز باشد، می‌توان این بخش را به همان شکل به سمت بالا کشید تا باز شود.
ال‌جی برای درک بهتر شیوه‌ی کار با این محصول، بعد از رونمایی از ال‌جی وینگ، تیزری را از آن منتشر کرد که می‌توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

اما این‌طور که به نظر می‌رسد، ال‌جی قبل از رونمایی از گوشی خود با نمایشگر رول‌شدنی می‌خواهد یک پرچم‌دار معمولی را راهی بازار کند. گویا رونمایی از پرچم‌دار جدید اوایل سال آینده‌ی میلادی رخ خواهد داد و کمی بعد در ماه مارس (آخرین ماه از فصل اول سال ۲۰۲۱) باید شاهد معرفی محصول نوآورانه باشیم.
ال‌جی طی یکی دو سال اخیر فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند بهبود بخشید و با یک سری تغییرات اساسی، قصد دارد دوباره خود را در جمع مدعیان ببیند. به گزارش وب‌سایت کره‌ای The Elec، این شرکت قصد دارد امسال را با فروش ۲۶ میلیون گوشی به پایان برساند و این هدف برای سال آینده به ۳۰ میلیون افزایش پیدا می‌کند.
همچنین به گزارش این وب‌سایت، ال‌جی احتمالا قصد دارد تولید گوشی‌های بیشتری را به شرکت‌های ODM سپرده و خود روی پرچم‌دارها تمرکز کند. ODM به شرکت‌هایی گفته می‌شود که بعد از تولید محصولات، آن‌ها را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. شرکت‌های خریدار هم این محصولات را با برند خود، به فروش می‌رسانند.
در سال ۲۰۱۸، تنها ۱۰ درصد گوشی‌های ال‌جی خارج از این شرکت ساخته شدند. اما سهم شرکت‌های ODM در سال ۲۰۱۹ به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد و به نظر می‌رسد امسال حتی به ۶۰ درصد هم برسد. اگر ال‌جی همین رویه را در پیش بگیرد، می‌توان انتظار داشت در سال ۲۰۲۱، سهم شرکت‌های ODM حتی به ۷۰ درصد هم افزایش پیدا کند.
ال‌جی در ابتدا قصد داشت ساخت گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده را به ODM واگذار کند. اما گویا برخی از پرچم‌دارها هم توسط این شرکت‌ها تولید می‌شوند که از جمله این محصولات می‌توان به ال‌جی ولوت ۲ اشاره کرد. غول کره‌ای امسال گوشی‌هایی نظیر Q92 و Stylo را خود تولید کرد، اما ظاهرا جایگزین آن‌ها توسط ODMها تولید خواهد شد.
این موضوع باعث می‌شود ال‌جی بتواند تمام تمرکز خود را روی ساخت محصولاتی با طراحی عجیب و نوآورانه متمرکز کند تا بدین ترتیب همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. چون به نظر می‌رسد کاربران به مرور به گوشی‌های اینچنینی تمایل پیدا خواهند کرد و ال‌جی باید در این مسیر پا به پای شرکت‌های موفق بازار پیش برود.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 18 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها