آیبز هواوی احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشو عمودی است - آی بز

اگرچه هواوی هنوز جانشین گوشی تاشو میت Xs را معرفی نکرده ولی با توجه به پتنتی که این شرکت ماه‌ها قبل ثبت کرده که حالا منتشر شده، به نظر می‌رسد این شرکت ساخت یک گوشی تاشو عمودی را در نظر دارد.
طبق تصاویر منتشر شده از طرح‌های این پتنت، شاهد شباهت گسترده با گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip هستیم که البته درباره‌ی این گوشی هواوی، نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتر است و می‌تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد. این در حالی است که گلکسی Z Flip از نمایشگر بیرونی بسیار کوچکی بهره می‌برد که عمدتا برای نشان دادن زمان و نوتفیکیشن‌ها استفاده می‌شود.

در ضمن از آنجایی که این تصاویر دوربین سلفی را نشان نمی‌دهند، کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از نمایشگر بیرونی و دوربین‌های اصلی استفاده کنند. این رویکرد به هواوی اجازه می‌دهد که نمایشگر تاشو را به‌صورت یکپارچه ارائه دهد و شاهد بریدگی یا حفره نخواهیم بود. از آنجایی که در این طرح‌ها گوشی بسته شده از طرف کناری نمایش داده نشده، به همین خاطر معلوم نیست که آیا در صورت بستن گوشی بین دو بخش نمایشگر شاهد شکاف خواهیم بود یا نه.
در هر صورت درباره‌ی پتنت‌ها باید خاطرنشان کنیم که ثبت آن‌ها لزوما به معنای ساخته شدن این گجت‌ها نیست و هنوز گزارش موثقی از ساخته شدن این نوع گوشی تاشو توسط هواوی منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 4 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها