آیبز سلبریتی‌هایی که همکاری با آنان دشوار میباشد - آی بز

سرپی – آرمان رمضانی: هالیوود احتمالا رقابتی‌ترین بازار حال حاضر دنیا برای یک بازیگر است. به ازای هر یک بازیگری که من و شما درخششش را در فیلم‌های پرخرج می‌بینیم، صد‌ها و شاید هزاران انسان با شکست در راه بازیگر شدن به زندگی عادیشان برمی‌گردند.

برای آن‌هایی که در این راه به موفقیت می‌رسند و به قول معروف ستاره می‌شوند هم همه‌چیز تمام شده نیست. در طول چند دهه گذشته بسیار دیده شده است که بازیگری به دلیل اخلاق غیر حرفه‌ای و البته دشمنی با افرادی قدرتمند، به مرور کم کار شده و یا به طور کلی از فیلم‌ها کنار گذاشته شود. در این مقاله نام تعدادی از این سلبریتی‌ها را با هم مرور کرده و بررسی می‌کنیم چرا کار کردن با این افراد سخت است.

۱۰. جاستین بیبر

همین ابتدا بگویم که بله جاستین بیبر دقیقا یک بازیگر نیست. این ستاره‌ی موسیقی پاپ و البته محبوب میلیون‌ها نوجوان و جوان در دنیا حضوری غافلگیرکننده در سریال CSI یا همان بررسی صحنه جرم داشت. بیبر در این قسمت از این سریال نقش جوانی مسئله‌دار به نام جیسون مک‌کان را بازی می‌کرد و آنطور که از صحبت‌ها و مصاحبه‌های عوامل این سریال برمی‌آید، کار کردن با او ساده نیست.

مارج هلگنبرگر در مصاحبه با یک شبکه رادیویی فرانسوی، جاستین بیبر را فردی لوس و بی‌ادب توصیف کرد و گفت همکاری با بیبر به عنوان بازیگر را ناخوشایند یافته است. بر اساس صحبت‌های او گویا بیبر در همان زمان کم، یک تهیه کننده را درون کمد حبس کرده و با شوخی‌هایی اینچنینی باعث ناراحتی دیگر عوامل این سریال شده است.

۹. کاترین هایگل

کاترین هایگل پس از پایان یک همکاری طولانی با سریال Grey’s Anatomy که برای او شهرت زیادی به همراه داشت، حالا انگار رابطه پیچیده و گیج کننده‌ای با تیم سازنده این سریال دارد.درسال ۲۰۰۸ هایگل به سبب بازی در همین سریال نامزد دریافت جایزه اِمی در بخش نقش مکمل در سریال‌های درام شد و در کمال ناباوری به این دلیل که فکر می‌کرد شخصیت نقشش به اندازه کافی خوب نیست، این کاندیداتوری را رد کرد. شوندا رایمز، سازنده سریال البته به هیچ‌وجه از نظر هایگل خوشحال نشد وپاسخ تندی به او داد. کاترین هایگل درحال حاضر در سریال جدید نتفلیکس به نام”Firefly Lane” نقش اصلی را به عهده دارد و بزودی بیشتر از او خواهیم شنید.

۸. مگان فاکس

مگان فاکس که همراه شیا لابوف در فیلم اکشن و علمی تخیلی و البته پرخرج “Transformers” ایفای نقش کرده است، ظاهرا از نحوه کارگردانی مایکل بی راضی نبوده است. به نظر می‌رسید رابطه فاکس و بِی، پیچیده و غیردوستانه است و آن دو در سال‌های بعد از Transformers در مصاحبه‌های گوناگون حسابی از خجالت هم درآمدند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.