آیبز ۱۰ مدل و رنگ لاک ناخن جدید مد پاییز ۲۰۲۰ - آی بز

هر فصل رنگ‌های لاک مختص به خودش را دارد. در هر کدام از فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان پوست و آرایش شما با رنگ‌هایی خاص زیباتر دیده می‌شود. برای مثال قرمز جگری، مشکی و آبی سرمه‌ای همیشه رنگ‌های آرایشی فصل گرم بوده‌اند. اما حالا که فصل سرد آغاز شده است بیایید ۱۰ مدل و رنگ لاک ناخن جدید مد پاییز ۲۰۲۰ را بررسی کنیم تا برای این فصل هم طرح لاک ناخن جذاب‌تری داشته باشیم.

۱. آبی ملایم
این نوع رنگ لاک ناخن جدید از چند سال پیش یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای پاییز تا زمستان بوده است. این رنگ آبی ملایم نه‌تنها در انواع لاک به کار می‌رود بلکه در مدل پالتو و بوت زنانه هم دیده شده است؛ یک رنگ ملایم و در عین حال جذاب که در شب‌های تاریک پاییزی استایل شما را درخشان می‌کند.
در فصل پاییز بهتر است به جای آبی‌های تیره، سراغ این آبی ملایم بروید که حالتی رویایی به دستان شما می‌دهد. این رنگ لاک برای محیط اداری و کاری هم مناسب است و همچنین به خوبی با رنگ جین، به خصوص جین‌های روشن، هماهنگ می‌شود.

۲. قرمز ملایم
پاییز امسال به جای قرمزهای جگری و تیره باید سراغ رنگ لاک ناخن قرمز ملایم بروید؛ آن دسته از رنگ‌های قرمز که حالتی مدرن و جذاب دارند و کمی به رنگ گیلاسی نزدیک می‌شوند.
این رنگ لاک را به راحتی می‌توانید با رنگ رژ لب ست و یک آرایش هماهنگ و جذاب درست کنید. لاک قرمز هم برای ناخن‌های کوتاه مناسب است و هم برای طراحی روی ناخن بلند و کاشت.

۳. سبز کله‌غازی تیره (رویال)
برخی رنگ‌ها با عنوان رویال شناخته می‌شوند؛ دلیل این نام‌گذاری این است که این رنگ‌ها معمولا در لباس و استایل خانواده‌های سلطنتی به کار می‌روند. برای مثال رنگ کله‌غازی تیره از رنگ‌های پرکاربرد در استایل‌های مگان مارکل است. استفاده از این رنگ برای آرایش به خصوص لاک ناخن در فصل پاییز، تازگی ویژه‌ای به پوست و ظاهر شما می‌بخشد.
رنگ لاک سبز کله‌غازی، پتانسیل این را دارد که به بخش اصلی استایل شما تبدیل شود. پس وقتی از این رنگ استفاده می‌کنید بهتر است در بقیه‌ی بخش‌های استایلتان مثل بافت، پالتو، شال و کیف از رنگ‌های روشن و خنثی مثل شنی یا کرم استفاده کنید.

۴. شیرکاکائویی
این رنگ لاک از مد دهه‌ی ۷۰ میلادی الهام گرفته شده است. یک تن غلیظ و جذاب از رنگ قهوه‌ای که با رنگ‌های پاییزی به خوبی همخوانی دارد. این رنگ در عین جذابیت، حالتی لاکچری به استایل شما می‌دهد؛ به‌خصوص اگر در بقیه‌ی بخش‌های استایلتان از رنگ‌های روشن استفاده کنید، به زیبایی می‌درخشد.
اگر سراغ لاک قهوه‌ای یا همان شیرکاکائویی برای ناخن‌های دستتان می‌روید، بوت‌های بلند چرم قهوه‌ای رنگ را فراموش نکنید.

۵. رنگ فوشیا (سرخابی درخشان)
یک مانیکور جذاب با رنگ لاک ناخن فوشیا که نوعی سرخابی درخشان است، همان چیزی است که استایل مهمانی‌های عصرانه‌ی پاییزی شما به آن نیاز دارد. این رنگ پر از انرژی و جذابیت است و همین باعث می‌شود شما هم با استفاده از آن پرانرژی و شادتر دیده شوید.
بهتر است این رنگ لاک را روی ناخن خیلی خیلی کوتاه استفاده نکنید؛ مانیکورهای گرد یا ناخن‌های کاشت بلند برای این رنگ مناسب‌ترند.

۶. طوسی روشن
یکی از رنگ‌های لطیف و دوست‌داشتنی در مد پاییز امسال طوسی کمرنگ است. این رنگ لاک همان‌قدر که برای استایل‌های اداری و محیط کار مناسب و جذاب است، یکی از رنگ‌های اصلی لاک مخصوص عروس هم می‌تواند باشد.
برای رسیدن به ظاهری رویایی و لطیف‌تر پیشنهاد می‌کنیم از لاک مات به این رنگ استفاده کنید. با این رنگ لاک، هم می‌توانید یک استایل کاملا تیره و مشکی را انتخاب کنید و هم برای داشتن یک تیپ همیشگی و کلاسیک از رنگ سفید یا استخوانی استفاده کنید.

۷. لاک ناخن اکلیلی
لاک‌های اکلیلی و سه‌بعدی از مدهای مختص پاییز هستند. برای مهمانی‌ها و تیپ مجلسی، این لاک‌های درخشان و براق می‌توانند اصلی‌ترین انتخاب باشند.
برای پاییز بهتر است از لاک اکلیلی یا سه‌بعدی طلایی یا لاکی با زمینه‌ی کرم استفاده کنید و البته سراغ یک پیراهن شب مشکی رنگ شیک بروید. می‌توانید در آرایش صورتتان هم از کمی اکلیل برای سایه استفاده کنید تا همه چیز با هم متناسب باشد.

۸. رنگ لاک ناخن شنی
شنی قطعا لطیف‌ترین رنگ لاک ناخن در فهرست ما برای پاییز ۲۰۲۰ است. این رنگ کاملا ملایم و لطیف می‌تواند زیبایی طبیعی دستان شما را دوچندان کند. برای استایل‌های ساده و مینیمالی که کاملا مرتب و منظم به نظر می‌رسند، لاک شنی بهترین انتخاب است و تقریبا با هر استایل پاییزی می‌تواند همخوانی داشته باشد.
مهم نیست پوست گرم یا سرد دارید یا تنالیته‌ی پوست شما چه رنگی است، این رنگ لاک قطعا برای شما مناسب است.

۹. رنگ ناخن مدل آمبره
مانیکور آمبره برای ناخن، یکی از شیک‌ترین روش‌ها برای داشتن ناخن‌های جذاب است. آمبره نوعی از طراحی است که در آن بخش بالایی ناخن‌ها تیره‌تر و بخش پایینی آن‌ها روشن‌تر رنگ می‌شود و لاک ناخن حالتی دو رنگ پیدا می‌کند. این طراحی ناخن در عین سادگی، جذابیتی ویژه به دستان شما می‌دهد و البته کاملا مد روز و مدرن است.
مانیکور آمبره را تقریبا با تمام رنگ‌های لاک مد پاییز امسال می‌توانید، امتحان کنید. اما به طور کلی طراحی آمبره بیشتر برای رنگ‌های سبز و نارنجی تیره و و قرمز-مشکی مناسب است.

۱۰. رنگ لاک ناخن جدید هولوگرامی
آخرین مدل و رنگ لاک مد پاییز ۲۰۲۰ از خاص‌ترین آن‌هاست. این مدل رنگ لاک ناخن جدید را اولین بار جیجی حدید در استایل خودش به کار برد و بعد به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های لاک تبدیل شد.
رنگ لاک هولوگرامی حالت متالیک مدرن به ناخن‌های شما می‌دهد و کمی هم آینه‌ای به نظر می‌آید. بنفش از رنگ‌هایی است که در این مدل طراحی ناخن، می‌تواند بی‌نهایت زیبا باشد.
لاک هولوگرامی، یکی از انواع مانیکوری است که پاییز امسال حتما لااقل یک بار باید آن را امتحان کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.