آیبز [گالری عکس] سرویس چای‌خوری دمیا کد LINES017؛ نوشیدن یک چای خاطره‌انگیز - آی بز

احتمالا یادتان باشد که قدیمی‌ترها چای خوردن را فقط با فنجان‌های کمرباریک و نعلبکی‌های خوش نقش و نگار قبول داشتند و از آن لذت می‌بردند. واقعا هم نوشیدن چای با این مدل فنجان و نعلبکی‌ها لذت خاص خودش را دارد، هرچند کوتاه! در این مطلب از دیجی‌کالا مگ تصمیم گرفته‌ایم به سراغ نمونه‌ای از این محصولات برویم و نگاه نزدیکی داشته باشیم به سرویس چای‌خوری دمیا کد LINES017 که ۱۲ پارچه و ساخت کشور ترکیه است. با ما همراه باشید.
خرید محصول از دیجی‌کالا

سرویس چای‌خوری دمیا

سرویس چای‌خوری دمیا شامل ۶ استکان کمر باریک از جنس بلور باکیفیت و ۶ نعلبکی از جنس فلز استیل مات است.

استکان‌های این سرویس‌چای خوری با خطوط نامتفارن طلایی رنگ تزیین شده‌اند و همانطور که گفتیم این مدل استکان‌ها، خاطرات خوش گذشته را زنده می‌کنند.

سرویس چای‌خوری دمیا

از نظر کیفیت ساخت، استکان‌های بلور این سرویس چای‌خوری بدون پلیسه و حباب هستند و نعلبکی‌های استیل آن بسیار بادوام و سبک ساخته شده‌اند.

سرویس چای‌خوری دمیا

بسته‌بندی سرویس چای‌خوری دمیا ایمن و مناسب است به طوری که حمل آن آسان است و برای هدیه دادن هم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

در نهایت اگر سخت‌پسند هستید و به دنبال یک سرویس چا‌ی‌خوری خاص و متفاوت هستید و در عین حال می‌خواهید حال و هوای خوب گذشته را هم تجربه کنید، سرویس چای‌خوری دمیا کد LINES017 انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 499 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.