آیبز همزن گوسونیک مدل GSM-889؛ دستیاری حرفه‌ای و زیبا برای آشپزخانه‌ی شما - آی بز

یکی از برندهای تولید کننده‌ی لوازم خانگی برقی که میان حرفه‌ای‌ها و خانه‌دارها محبوب است، گوسونیک نام دارد. محصولی از این برند که ما برای جعبه‌گشایی و بررسی انتخاب کرده‌ایم، همزن برقی گوسونیک مدل GSM-889 است که در کنار طراحی بسیار جذاب، عملکردی خوب و حرفه‌ای دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این همزن از نوع پایه‌دار است و طراحی چشمگیر آن در نگاه اول، بسیار توجه برانگیز است و می‌تواند جلوه‌ای خاص به هر آشپزخانه‌ای بدهد. بدنه‌ی دستگاه به رنگ قرمز بسیار جذاب و کاسه‌، سری‌های همزن و کلیدهای روی بدنه به رنگ نقره‌ای طراحی شده‌اند که در مجموع هماهنگی چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌اند.

کاسه‌ی همزن تمام استیل است و ۷ لیتر ظرفیت دارد. ۶ سرعت مختلف به همراه عملکرد پالس برای این همزن تعبیه شده است و با ۱۲۰۰ وات قدرت، شما می‌توانید برای انواع مواد مختلف از این همزن استفاده کنید. لوازم جانبی همزن شامل سری همزن گرد، چنگک مخصوص خمیر، سری میکسر و محافظ جلوگیری از پاشیدن مواد می‌شود و سرعت مناسب برای استفاده از هر کدام از سری‌ها را می‌توانید روی بدنه‌ی دستگاه مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با همزن برقی گوسونیک مدل GSM-889 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.