آیبز بهترین و راحت‌ترین زیورآلات مو برای تابستان ۲۰۲۰ - آی بز

در کنار انواع مد لباس، آرایش صورت و حتی مدل مانیکور ناخن، هر سال باید منتظر ترندها و مدهای آرایش مو هم باشیم. در هر فصل مدل‌های تازه‌ای ترند می‌شوند که هم جذاب و جدید هستند و هم کاربردی و مناسب. اگر دنباله‌روی مد و فشن و افراد تاثیرگذار این حوزه در اینستاگرام باشید، حتما چندتایی از مدل‌های پرطرفدار آرایش موی امسال را دیده‌اید. ما فهرستی از بهترین مدهای آرایش و زیورآلات مو برای تابستان ۲۰۲۰ را برایتان آماده کرده‌ایم.

۱. گیره‌ی سر تزیینی
امسال به جای گیره‌های مشکی و ساده، مدل‌های رنگی و تزیین‌شده با مروارید، گل یا هر چیز خلاقانه و بانمک دیگری مد شده است.
حتی بهتر است در سال ۲۰۲۰ این نوع زیورآلات مو را دیگر تکی هم به کار نبرید؛ چند گیره‌ی بانمک و رنگی را کنار یکدیگر به مویتان بزنید و یک آرایش موی متفاوت و خاص داشته باشید.

۲. هدبند و تل بزرگ
هدبند و  تل پارچه‌ای بزرگ از پرطرفدارترین مدهای آرایش مو در سال ۲۰۲۰ است. استفاده از این نوع تل هم خیلی راحت است و هم شما را از درگیر شدن با آرایش موی پردردسر و زمان‌بر نجات می‌دهد.

تل‌های رنگی پارچه‌ای، منجوق‌دوزی شده، مرواریدکاری شده، سنگ‌دار یا حتی ساده با یک پاپیون بزرگ، همان چیزی است که در روزهایی که موهای به هم ریخته دارید، به کارتان می‌آید.

۳. پاپیون بزرگ
پاپیون‌های بزرگ را امسال در آرایش موی ستاره‌ها هم می‌توانید ببینید؛ چه کش‌های سر با پاپیون بزرگ و چه یک پارچه که به صورت پاپیونی پشت مو گره زده می‌شود.
این نوع زیورآلات مو ساده هستند و حتی خودتان هم درخانه می‌توانید آن‌ها را درست کنید. برای اینکه پاپیون شما کمی خاص و متفاوت‌تر باشد می‌توانید روی آن چند مروارید هم بدوزید.

۴. کیلیپس کنار مو
گیره‌های قفل‌دار و کلیپس‌های کنار مو در سال ۲۰۲۰ از مدهای دهه‌های قبل بازگشته‌اند. حتی ممکن است وقتی که کوچک بوده‌اید چندتایی از آن‌ها را در وسایل قدیمی مادرتان دیده باشید.
در این مورد هم سراغ رنگ‌های جذاب یا طرح‌هایی مانند پلنگی بروید و اجازه دهید کلیپس گوشه‌ی موهایتان بدرخشد.

۵. کش موی پارچه‌ای بزرگ
در دوره‌ای کش موی پارچه‌ای یک ضد مد محسوب می‌شد و فقط مخصوص بستن موها بعد از حمام یا  قبل از خواب بود. اما در سال ۲۰۲۰ این مدل‌های ساده و راحت به صورت رسمی به دنیای فشن بازگشته‌اند.
انواع کش موی پارچه‌ای بزرگ را خیلی راحت می‌توانید در استایل تابستان امسال به کار ببرید. این نوع کش‌ها خیلی راحت هستند. اگر می‌خواهید موهایتان را از پشت ببندید، بهترین گزینه برای آسیب نزدن به ریشه‌ی مو و جلوگیری از کشیده شدن موها همین کش‌های پارچه‌ای بزرگ هستند.

البته این مدل کش‌های پارچه‌ای امسال یک کاربرد دیگر هم پیدا کرده‌اند؛ آن‌ها را می‌توانید به جای دستبند هم به کار ببرید!

۶. مروارید
در هر کدام از مدل‌های کش، کلیپس، اکسسوری و زیورآلات مو که در بالا به آن اشاره شد، می‌توانید مدل‌هایی را پیدا کنید که با مروارید تزیین شده‌اند؛ گیره‌ی موی مروارید، تل مروارید دوزی، کلیپس مرواریدی و حتی کش موی مروارید کاری شده. این زیورآلات را می‌توانید به‌راحتی در استایل روزمره‌تان هم به کار ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 407 views بار دسته بندی : سلامت و زیبایی تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها