آیبز بازی‌های کارآگاهی The Great Ace Attorney به کنسول‌ها و کامپیوتر می‌آیند - آی بز

شرکت کپ‌کام از عرضه‌ی نسخه‌ی ترجمه شده‌ی سری بازی‌های The Great Ace Attorney برای اولین بار خبر داده است. دو قسمت نخست این سری بازی‌های کارآگاهی به صورت بازسازی شده و با کیفیتی بالاتر برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده‌اند.

سری بازی‌های The Great Ace Attorney مجموعه‌ای فرعی از بازی‌های کارآگاهی کپ‌کام یعنی Ace Attorney است. این مجموعه بازی‌ها ادغامی از چند سبک مختلف هستند. می‌توان عناصر بازی‌های معمایی، ماجرایی اشاره و کلیک و همچنین رمان‌های تعاملی را در این بازی‌ها پیدا کرد. در سری بازی‌های Ace Attorney که کم و بیش با نام شخصیت اصلی آن یعنی «فینکس رایت» شناخته می‌شوند، بازی‌کننده‌ها صحنه‌های جرم و قتل را به دنبال سرنخ‌های مختلف بررسی می‌کنند، از افراد بازجویی می‌کنند، اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اند را کنار یکدیگر می‌گذارند و آنچه استنباط کرده‌اند و نتیجه‌گیری خود را در دادگاه ارائه می‌کنند. به‌عنوان یک وکیل، بررسی دقیق و صحیح مدارک و ارائه‌ی درست آن‌ها در دادگاه، بخشی مهم و بزرگ را در سری بازی‌های فینیکس رایت تشکیل می‌دهد.

بازی The Great Ace Attorney

پیدا کردن سرنخ‌های مختلف در صحنه‌ی جرم و کنار هم گذاشتن آن‌ها و نتیجه‌گیری و نهایتا ارائه‌ی آن‌ها به درستی دادگاه، گیم‌پلی کلی این مجموعه است و در The Great Ace Attorney به خاطر بازه‌ی زمانی متفاوت آن، چالش‌برانگیزتر شده.

مجموعه‌ی فرعی The Great Ace Attorney ضمن حفظ گیم‌پلی سری فینیکس رایت، قصه‌ی این مجموعه را از دیدگاه جد فینیکس رایت دنبال می‌کنند. این بازی‌ها از نظر داستانی در اواخر قرن نوزدهم میلادی رخ می‌دهند و در کنار ارائه‌ی طراحی‌های بصری و قصه‌هایی متفاوت، گیم‌پلی کارآگاهی بازی هم با توجه به نبود تکنولوژی‌های امروزی فرق کرده است. البته که هسته‌ی سری فینیکس رایت در بازی‌های The Great Ace Attorney همان جمع‌آوری مدارک و بحث‌های بلند و بالا در دادگاه است. ملاقات با «شرلوک هلمز»، که در ادامه‌ی جریان شوخی‌های مختلف سری فینیکس رایت در این بازی‌ها به نام «هرلوک شلمز» ظاهر می‌شود هم بخشی از این مجموعه‌ی فرعی است. حل تعدادی معمای جدید و نتیجه‌گیری از سرنخ‌ها به همراه هرلوک شلمز و کمک گرفتن از در مراحل بازی ممکن است.

دو قسمت مختلف در این سری فرعی عرضه شده که هر دو قرار است در بسته‌ای به نام The Great Ace Attorney Chronicles به پلتفرم‌های جدیدی بیایند. این بازی‌ها تا به حال به زبان انگلیسی ترجمه نشده بودند و برای اولین بار است که شاهد عرضه‌ی آن‌ها به زبانی غیر از ژاپنی و روی کنسول‌هایی به غیر از نینتندو ۳DS هستیم.

بازی The Great Ace Attorney

وقایع دادگاه بخش بزرگی از سری بازی‌های Ace Attorney را تشکیل می‌دهد.

نسخه‌های بازسازی شده‌ی دو بازی The Great Ace Attorney: Adventures و The Great Ace Attorney 2: Resolve در کنار ارائه‌ی وضوح تصویر و کیفیت گرافیکی بالاتر، همچنین محتوایی جدید دارد. یک بخش کاملا جدید برای نمایش طراحی‌های بازی، موسیقی‌های آن و صداگذاری‌ها در این بازسازی‌ها قرار داده شده‌اند. محتوای دانلودی این بازی‌ها شامل هشت پرونده‌ی کوچک و مختصر، سه لباس جدید، دو ویدیوی داستانی بلند و سیزده ویدیوی داستانی کوتاه، به صورت پیش‌فرض در این بسته وجود خواهد داشت.

بسته‌ی The Great Ace Attorney Chronicles در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۰) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی و تصاویری از این بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.