آیبز آبمیوه‌گیری دستی Pro V HX-001؛ ارزان ولی کارآمد - آی بز

وجود یک آبمیوه‌گیری سبک و کوچک که همیشه در دسترس باشد، در هر آشپزخانه‌ای لازم است. در این برنامه قصد داریم آبمیوه‌گیری Pro V HX-001 را به شما معرفی کنیم که همراه با آن لوازم جانبی کاربردی و جالبی برای میوه و سبزیجات عرضه می‌شود.

خرید محصول از دیجی‌کالا

بیرون آوردن آبمیوه‌گیری برقی و به راه انداختن آن همه سر و صدا برای یک لیوان آبمیوه، همیشه کار راحتی نیست. در این مواقع یک آبمیوه‌گیری دستی خوب می‌تواند سریع و بدون سر و صدا یک لیوان آبمیوه‌ی تازه به ما بدهد. آبمیوه‌گیری Pro V یک آبمیوه‌گیری دستی حرفه‌ای است که می‌توان به کمک آن مرکبات و بسیاری میوه‌های دیگر را آبگیری کرد.

دستگاه از چند تکه تشکیل شده است و جنس بدنه‌ی آن ترکیبی از استیل، فولاد ضدزنگ و پلاستیک است. اجزای این آبمیوه‌گیری شامل یک لیوان بلند پلاستکی برای نگهداری آبمیوه، یک لیوان استیل، سری آبمیوه‌گیر و یک درب که به عنوان اهرم فشار برای میوه‌ها عمل می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست؛ همراه این محصول چند لوازم جانبی کاربردی شامل پوست‌کن دو لبه، کاتر چرخشی، کاتر زیگزاگی، کاتر توپی و یک کاتر نوک تیز برای خارج کردن داخل میوه و سبزیجات هم عرضه می‌شود.

برای مشاهده‌ی عملکرد آبمیوه‌گیری Pro V HX-001 و آشنایی بیشتر با آن، شما را به تماشای ویدوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 469 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.